Hier even een update: Net getest met kv 2 v5. En weer na een paar min een heeeeeeeeeel licht 2e streepje...Maar niet duidelijker dan gisteren (dus weet ik nog niks) dus net een testpoint 2 v 5 tegenaan gegooid. Ik wacht op de uitslag......
Ik heb het misschien ook gehad. Weet het niet precies. Zondag is mijn NOD en dinsdagmiddag had ik roze/rood bloed bij het afvegen. Verder niet in mijn slipje ofzo. Dat bleef 2 dagen zo. Ook niet door gezet en alleen tijdens het plassen kwam er bloed mee en met afvegen. Verder Niks. Vrijdag en zaterdag af en toe een drupje rood in mijn inlegkruisje maar ik weet dus niet of dit een menstuatie was of wat anders. Heb wel di, woe, do en vrij een test gedaan omdat ik echt hoopte dat ik zwanger zou zijn maar helaas een Omo witte test. Wel heel raar dat het een totaal andere menstruatie was dan normaal. Ik las jullie reacties gisteren en ga ook maar beginnen met tarwekiemolie. Hopen dat dat geluk brengt.
ik weet het, en toch geloof ik het nog niet..... Eerst maar zien of hij donkerder wordt, nu is ie nog licht (te licht voor mij hahaha) en ik verlies ook nog iets bruin, dus afwachten, maar uiteraard wel goede hoop hier!!
Nu ben ik wel heel benieuwd. Kan me voorstellen dat je wacht op een donkere streep. Morgen nog een keer testen. En wel even laten weten he
Tuurlijk ga ik morgen weer testen! Ben zelf nu ook wel heel benieuwd.....ik kan het haast niet geloven.....en ook bekend met lichte tuurstreepjes die niks waren dus ik durf echt nog niet te juichen.
Ben benieuwd. Ben ook heel benieuwd of dat van mij een inestelingsbloeding is geweest, ovulatiebloeding of toch totaal iets anders. Misschien kom ik er wel nooit achter. Mijn bmm is in ieder geval nu weer hard. En ligt nog hoog. We wachten af... Hou jullie op de hoogte.
Jemig wat is hier veel gebeurd!!! Mamabri, Wow dat klinkt wel heel goed! Voorzichtig gefeliciteerd! Hou ons wel goed op de hoogte!! Jammer dat het niet lukt met de foto's Ben zo benieuwd!! Heftig trouwens van je kindje....Heb je het kindje zelf mogen bekijken? Heftig... Liefde, dat is wel heel kort...Innestelingsbloeding kan best een paar dagen duren hoor! Of is het heel veel? Meisje, jij moet dus eigenlijk morgen ongesteld worden? Misschien was je te vroeg met testen...Innestelingsbloeding is bij iedereen verschillend! Hou jij ons ook op de hoogte? shanandoah: Ja ik had door dat het niet gepland zou zijn, maar wel gewenst mocht het zo zijn?! De rest van de dames: Bedankt voor de positieve verhalen!! Hier nog steeds niks!! Geen bloed meer vandaag en verder ook nergens last van. SPANNEND!!
Ja, we hebben het kindje bij ons in de tuin begraven. Mocht je het verhaal helemaal willen lezen, bij de vlindertjes tot 16 weken staat op de 2e pagina ons verhaal: Na 13 weken zwangerschap: dag lieve Laurie. maar voor nu: weer heel spannend!
Hier ook vorige week zaterdag de eisprong gehad en vanochtend verkleuring in me afscheiding, leek wel paars/bruin. Vanaf vanmiddag met afvegen een heel klein beetje bruin bloed (echt heel weinig hoor). Ik ben al een tijdje bezig, dit is de eerste keer dat ik dit zo vroeg heb. Spannend!!
Dat ga ik zeker lezen Mamabri! Bedankt voor de verwijzing! Jij ook al Nancy! Klinkt net als bij mij. Hoop zo dat het voor ons allemaal een goed teken zal zijn.....Zou heel wat zwangerschappen betekenen in dit onderwerp Ik heb vanochtend stiekem al getest maar natuurlijk veeeel te vroeg. Test was dan ook negatief.
Ik ga morgenochtend nog een laatste test doen. als deze ook omowit is dan was het toch een menstruatie helaas. Super fijn deze pagina en dit groepje. Erg interessant om alle ervaringen van andere te lezen en natuurlijk de reacties op elkaar. We hebben allemaal hetzelfde doel en elk lichaam is verschillend dus wel interessant om te horen hoe het bij andere allemaal gaat. Ik laat morgen weten wat de test voor uitslag gaf.
Zouden inderdaad heel wat positieve testen zijn dan, ik hoop het! Dat is wel vroeg ja! Ik zal nog geduld moeten hebben, de Ovitrelle zit zo een 10 dagen in je lichaam, dus dan komt er sowieso een positieve test uit .. Ik ga proberen te wachten tot volgende week zaterdag, al ben ik bang dat dat niet gaat lukken Ik duim voor jullie allemaal! Succes!!
Had niet gedacht dat er zoveel reacties zouden komen en vooral van allemaal meiden die nu allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Bijzonder! We moeten wel even hier blijven plaatsen hoe het afloopt bij iedereen! Meisje, ik denk aan je morgenvroeg! Wie weet een tuurstreepje... Nancy wat is ovitrelle...? Slaap lekker allemaal!
Klopt ja, is eigenlijk puur zwangerschapshormoon Ik blijf ook meelezen, ben erg benieuwd hoe het bij iedereen afloopt!
Hallo dames, Hier geen bloeding maar wel in volle spanning. Vorige week do-vrij positieve ovulatie test. Bij mijn eerste zwangerschap wel een lichte bloeding gehad. Nu nog niks gezien of gemerkt. Hier word het ook een spannende week! Ben benieuwd naar jullie resultaten!!! Liefs