Oeh het wordt hier steeds gezelliger Jij gaat ook gelijk op met mij BKT! Wanneer ga jij testen? En dat positieve over de bloeding bij je vorige zwangerschap, daar smmmullen wij van En nu ga ik echt naar bed! Liefs en slaap lekker!
Goedemorgen dames. Ik had na mijn positieve ovulatietest op woensdag avond ook bruin/roodverlies op vrijdag. Week later weer op vrijdag. Ik zit nu op 9/ 10 dpo. Ik word standaard ongesteld op dag 14 na ei. Heb nu echt mega zere borsten, kan er ook niet op slapen. Ik he b wel menstruatie pijn, dus denk dat ik ongesteld ga worden helaas.:x
Ik wacht eerst rustig af tot volgende week! Merk verder vrij weinig. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook verder geen klachten alleen 1 x tijdens een toilet bezoek een beetje bloed. Maar goed je hoeft niet natuurlijk niet altijd een innestelingsbloeding te krijgen. Nog even een weekje spanning!!
Goedemorgen allemaal, Helaas net een test gedaan en omowit. Het was dus toch een menstruatie. Alleen eerder en stuk minder dan normaal. We gaan ronde 6 in en ga beginnen met temperaturen en tarwekiemolie. Hopen dat het werkt Voor de mensen die nog moeten testen deze dagen succes en hoor graag hoe of wat het geworden is.
Meisje, wat balen zeg waarschijnlijk toch niet goed blijven plakken dan. Hopelijk de volgende ronde beter nieuws! Net had ik een behoorlijke klodder oud bloed na het plassen. Schrok er best wel van, maar het kan gewoon echt nog geen menstruatie zijn. Vind het nu wel zenuwslopend worden hihi.
Ik ben zo benieuwd hoe het afloopt bij iedereen. Wat dat betreft is het fijn hoor als je gewoon een beetje weet hoe je cyclus in elkaar steekt. Ik weet gewoon niet eens of ik momenteel uberhaubt vruchtbaar ben. Ik moet gewoon iedere maand een zwangerschapstest doen om te weten of ik zwanger ben of niet. Omdat er helemaal geen menstruatie komt. Pfff heel vervelend. Helemaal als je lichaam dan ook nog eens vreemde dingen gaat uithalen waar je geen idee hebt van de betekenis.
vanmorgen getest met een kv 2v5 en weer licht positief. Maar nog steeds niet echt duidelijker. Nu net voor de eerste keer toch maar overstag gegaan om een early testpoint te halen. En ook die is positief Ook licht, maar best duidelijk te zien (duidelijker dan de gewone testpoint en kv) Ik hoop dus dat de testen allemaal gelijk hebben.
Hallo meiden, Ook ik ben nieuw hier, mijn vriend en ik zijn deze maand voor het eerst echt aan het 'klussen' geweest. Vandaag zou in de theorie mijn innestelings dag zijn, tot nu toe nog geen bloedingen oid. Ik ben benieuwd en we wachten af!
Ja, behoorlijk! Al denk ik (hoop ik!!) dat de weegschaal deze keer de goede kant op slaat. Streepje is best goed roze opgedroogd, hoef ook niet te turen of zo.....Yeeeeeeeeeeeah!! Heb ook alleen nog af en toe een stipje bruinverlies, maar niets om over naar huis te schrijven.
WHOEPWHOEP Mamabri, dit kan niet meer missen joh....!! WAUW!! Meisje...shit....Balen! Kop er voor, op naar de volgende ronde, mèt tarwekiemolie ( ik voel mij er sowieso goed op!) Nancy wat is het spannend hè! Ben stiekem in mijn hoofd zwanger, zit al te denken hoe ik het goede nieuws ga brengen en wanneer ik ben uitgerekend en zo...NIET goed! Maar voelt gewoon goed nu. Vooral omdat ik gelezen heb dat een innestelingsbloeding eigenlijk het eerste duidelijke zwangerschapsverschijnsel is. Meliskaatje, je hoeft geen bloeding te krijgen hoor! De kans dat je dat niet krijgt is veel groter als dat je het wel krijgt ( ongeveer 1 op 4 krijgen er mee te maken) Ik heb het bij mijn dochtertje ook niet gehad. Succes met wachten!! Ja shanandoah het lijkt me heel onzeker en vervelend als je zoveel onduidelijkheid hebt... Het kan best mee vallen Mariam! Ik voel ook steeds rare steekjes en een soort geknaag in mijn onderbuik. Alsof er iets gaande is. Eigenlijk moeten we even een NOD lijstje maken hier bij dit onderwerp! Kunnen we makkelijk bij houden hoe iedereen er voor staat. BKT...Ik ga ook mijn best doen niet te gaan testen....
@ Ennovy Soms word ik ook gek van alle gedachtes. Was het maar al volgende week. Ik ben dan bang als ik te veel er over nadenk of over praat dat het dan niet lukt, gek natuurlijk!! Het zou zo mooi zijn.. Vooral omdat de uitgerekende datum van ons overleden zoontje dichtbij komt. We missen hem vreselijk!!
hahaha ennovi, ik hoop het, maar durf voor nu nog niet te zeggen: ik ben zwanger, gek eigenlijk, eerst nog even een paar dagen afwachten en doortesten. woensdag zou ik ongesteld moeten worden (uitgaande van mijn normale cyclus) hopelijk worden de streepjes op de gewone testen ook duidelijker. maar voor nu ziet het er wel hoopvol uit!
BKT: moeilijk is dat he? Is het nu het eerste jaar na de geboorte van je zoontje? Voor ons was de uitgerekende datum afgelopen februari, vond het ontzettend moeilijk, was er heel die periode met mijn hoofd totaal niet bij en ben zelfs een dag voor deze datum zo maar na een conflict met mijn werkgever boos en totaal van de kaart van mijn werk naar huis gegaan. Niets voor mij eigenlijk, maar ik trok het totaal niet. Wil je dus veel sterkte en een hele dikke digitale knuffel geven!
@mamabri Spannend zeg!! Maar wel een goed teken dat er nu al iets te zien. Ben erg benieuwd hoe voor iedereen deze ronde gaat aflopen.. Pfff....
Het is pas drie maanden geleden. Hij is bij 23 weken geboren. Rondom 2okt zou hij eigenlijk geboren moeten worden. Hoe erg we hem ook missen willen we toch heel graag een broertje of zusje voor hem. Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee. Ik sta er mee op en ga er mee slapen. Maar de focus op zwanger worden geeft een beetje afleiding. Hoe ben jij ermee omgegaan? Was het ook jullie eerste?
Nee, L* is onze 4e. (wel van de 7e zwangerschap, maar toen is het veel vroeger misgegaan, dat voelt anders voor mij) Hij is vorig jaar augustus geboren, dus is wat minder vers. Dat je het er heel moeilijk mee hebt is heel normaal, het heeft hier ook echt wel een hele tijd geduurd voor het een beetje ging. Want hier riep iedereen wel dat ik door moest voor de andere kinderen. dat is natuurlijk ook wel zo, maar ik heb me echt maanden door de dagen heengesleept...... De pijn die je van binnen voelt is onbeschrijfelijk voor iemand die het nooit heeft meegemaakt, het gevoel van een gebroken hart, dat serieus fysiek pijn doet, ik wist niet dat het kon, dacht dat het alleen een spreekwoord was, maar het doet echt pijn..... het gevoel dat echt niets meer belangrijk is..... En het wordt beter, je leert er mee omgaan, maar er is nog niet 1 dag geweest dat ik niet aan L* heb gedacht. Heb hier op zp wel eens van iemand gelezen die schreef: Er is nog nooit een kind zo aanwezig geweest als het kind dat wordt gemist, en zo voelt het inderdaad.
Jemig wat een heftige verhalen lieve Mamabri en BKT... Hoop nooit zoiets vreselijks te hoeven mee maken! Waarom is het bij jou fout gegaan dan BKT? Was er een verklaring voor? Wat zal het heftig zijn nu de uitgerekende datum steeds dichterbij komt.... Moet jouw verhaal nog steeds lezen Mamabri. Zal ik morgen eens in alle rust gaan doen! BKT, ik heb dat ook!! Voel me al zwanger ( zonder echte verschijnselen) en ben ook al zo in de toekomst aan het denken. Was vandaag op een grote markt en stond bij de zwangerschapsbroeken te kijken...Heb niets gekocht en ben snel weer doorgelopen. Voelt als de goden verzoeken, terwijl dat natuurlijk nergens op slaat Nou Mamabri, ik heb stiekem gisteren een test gedaan en was spierwit! Dus reken maar van YES bij jou Weet iemand hoe zo'n NOD lijst er precies uitziet?