altijd pijnlijke borsten begin zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sabrinakenneth, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 Sabrinakenneth, 30 sep 2014
    Laatst bewerkt: 30 sep 2014
    Vroeg me af of iedereen pijnlijke borsten heeft bij het begin van de zwangerschap of als er bij sommige eigelijk bijna niets voelt tot later in de zwangerschap.
    Ik ben nog aan het wachten op de uitslag.

Mijn tepels deden eerst erg pijn maar nu eigenlijk niet meer, af en toe m'n tepels wel nog eens afwisselend soms maar niet pijn.

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik heb in het begin inderdaad zere borsten.. hele gevoelige tepels vooral..

Dan trekt het een beetje weg en gaan ze zeer doen door t groeien / melkproductie..

Laat me niet eens beginnen over stuwing als de kleine net is geboren..
    Dat is t toppunt hahah

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik kreeg pas na nod echt pijn aan mijn borsten.

In de rondes dat ik niet zwanger was wisselde het ook. De ene keer de hele periode na mijn ei last, dan weer alleen een paar dagen voor nod, of helemaal geen last.

Maar toen ik zwanger was kreeg ik pas last op 4+5 ofzo. En toen gingen ze ook écht zeeeeeer doen;) niet te vergelijken met de rondes toen ik niet zwanger was.

4. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    hier nog steeds zere borsten sinds mijn eisprong eigenlijk al.

Hiervoor twee zwangerschappen gehad en nergens last van :( dus volgens mij zegt het niets.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb altijd zere borsten tussen de eisprong en menstruatie en de maand dat ik zwanger was had ik er werkelijk totaal geen last van en kreeg pas pijnlijke borsten rond de 8 weken zwangerschap tot nog steeds nu :(

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ok merci meiden.
    Dit is voor mij de eerste ronde dat mijn tepels echt enorm gevoelig waren tot twee dagen geleden en mijn borsten helemaal niet. En normaal zijn het altijd mijn borsten die pijn doen.

ik zou 3oktober mijn NOD hebben, dus we zijn aan het afwachten. voorlopig elke test negatief ... :( maar we zien wel :)

heb wel erg steken onderbuik/vagina

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi,

als ik gewoon men menstruatie kreeg had ik altijd heel gevoelige tepels net voor men menstruatie begon.
    nu ik zwanger ben had ik helemaal geen last van men tepels en borsten. vanaf vandaag beginnen ze aan de zijkant een beetje pijn te doen en te groeien maar echt heel pijnlijk zijn ze niet

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Sommige vrouwen voelen niets, de hele zwangerschap (ik ben er 1 van), sommigen alleen tijdens de beginfase, sommigen alleen tijdens de eindfase, sommigen hebben terugkerende klachten. Alles is mogelijk en het verschilt ook nog eens per zwangerschap; je 2e zwangerschap kan qua klachten volledig anders zijn.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij de zwangerschap van Finley:
    Mijn borsten begonnen pas zeer te doen rond 28 weken zwangerschap.

Ik werd juist rond 5 weken extreem misselijk (HG). Dat was mijn grootste symptoom.

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Is ook echt zo, een collega van me is er ook net achter dat ze zwanger is. Zij voelt helemaal niks haha...

Toch kan ik wel zeggen dat bij mij elke zwangerschap in grote lijnen dezelfde kenmerken had..
    Had bij me eerste alleen onwijze haaruitval en bij de 2e THANK GOD niet hahaha.. (dan was ik kaal geweest, zat namelijk maar 4 maanden tussen hahaha)

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Komt nog wel :D Over een paar weken klaag je ook over pijnlijke borsten.

Deel Deze Pagina