Hoi dames, Gistermiddag bij gynaecoloog geweest ivm bloedverlies en evt miskraam. Volgens hem is dit hoogstwaarschijnlijk een miskraam, maar ik ben zo benieuwd wat het is wat ik nog op de echo zie en hij heeft opgemeten. Herkend iemand van jullie dit toevallig?
Hoever dacht je te zijn? Zoals ik me bij mijn echo's herinneren lijkt t me iets van weefsel wat ze meten.
Dit ziet er uit als een lege baarmoeder met baarmoederslijmvlies. Ik denk dat ze dat hebben opgemeten. Moest je niet bloedprikken ivm controle op dalende hcg?
Ik wordt als het goed is straks gebeld wat mijn hcg waarde is. Ben er van overtuigd hoor dat het niet goed is was alleen benieuwd wat dit zou kunnen zijn. Hij zei dat ik nog wel wat bloedverlies kon gaan verwachten..
Idd geen goede echo....wat je ziet is een lege bm met slijmvlies ( dat komt als bloed) hoop voor je dat je snel schoon bent en duim voor n plakbeeb
Helaas idd een lege baarmoeder. Wat ze op hebben gemeten is de dikte van het baarmoederslijmvlies. Zou kunnen als je nog maar heel pril zwanger denkt te zijn. Als je de of verder te zijn dan 5 weken, dan denk ik idd dat het niet goed zal gaan. Heel veel sterkte!