Hoi dames, Morgen ben ik uitgerekend, maar heb al weken last van gerommel in mn buik. de laatste nachten heb ik ook echt heftige voorweeen, zo heftig dat ik denk dat het begonnen is, maar na een tijdje gaat er steeds meer tijd tussen de weeen zitten en ineens houden ze op ( ) Vannacht was de laatste wee zo heftig (in mn zij en rug) en kreeg m niet opgevangen waardoor ik bijna moest overgeven... is dat normaal!? hadden jullie ook zoveel last van voorweeen? Gister had ik van 15:00 tot 22:00, van 01:30 tot 02:00 en van 03;00 tot 04;15 weeen en toen waren ze weg... Ik wil mn schatje nu zooo graag vasthouden en dit geeft me steeds weer valse hoop! Snik snik...
Ik had alleen een week voor dat ik bevallen was voorweeën gehad toen een hele week niks en toen het eenmaal zover was waren me weeén heel hevig.
ik had twee weken voor mijn bevalling voor het eerst last van voorweeen die uiteindelijk geleid hebben tot een vroeggeboorte. Ze kwamen en gingen weer alleen de dag voor de bevalling bleven ze aanhouden. Ik herken het dat de weeen zo zijn dat je er van moet overgeven... er komt immers een flinke spanning op je buik te staan. Hopelijk zetten ze snel door en kun je de kleine heerlijk in je armen houden... succes alvast! Liefs Jollie
ik heb er ook al heel lang last van! Word er echt gek van soms! Vanaf een of 34 begon het bij mij. En ik heb er nu nog steeds last van!
Ik heb er ook weken van te voren last van gehad. Wendy is tien dagen te vroeg geboren en heb de laatste week dagen achtereen voorweeen gehad met af en toe een uurtje rust. Dacht dus ook die hele week dat het begionnen was en dan zakte het weer af. ALs je het niet vetrouwd gewoon de verloskundige bellen zoat zij even kan kijken.
bij mij begonnen de voorweeen met 35weken en ik ben uiteindelijk 5dagen te vroeg bevallen. 3dagen voor mn bevalling had ik zulke erge voorweeen dat we de vk hebben gebeld want we dachten dat het begonnen was. niet dus. ik ben de hele dag ziek geweest van de weeen en zag als een berg op tegen de bevalling. ik was bang dat ik dan ook zo ziek zou zijn. uiteindelijk heb ik een superbevalling gehad. ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan dus ff duren. liefs doris