Het is voorbij

Discussie in 'Miskraam' gestart door Herckenrath, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herckenrath

18 apr 2008
    17
    0
    0
    Lieve allemaal,

Na een onzeker weekend heb ik afgelopen woensdag helaas een miskraam gehad.

Mensen weten niet zo goed hoe ze moeten reageren en zeggen dan maar het heeft vast een reden dat het gebeurd maar gevoel en verstand zijn dan twee aparte dingen wat echt niet samen gaat.

Het gaat nu weer redelijk je pakt de draad weer op het moet allemaal nog een plaatsje krijgen maar dit draag ik nog lang met mij mee.

Nooit gedacht dat het krijgen van een miskraam zo heftig en pijnlijk is en dat dat zo'n grote impact heeft op je.

Gelukkig zag de controle echo er goed uit en staat het licht weer op groen. Hopelijk word ik weer snel zwanger.

Liefs S.

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Lieve S.

Heel veel sterkte met je miskraam. Goed van je dat je beseft dat het oppakken van je leven belangrijk is maar neem inderdaad ook de tijd voor je verdriet.
    Het is moeilijk en het moeilijkste vind ik dat je omgeving vind dat je door moet gaan terwijl ik nog volop bezig ben het een plek te kunnen geven.
    Dit gaat met vallen en opstaan en er komen nog veel moeilijke momenten.
    Vandaag bijvoorbeeld: de zus van mijn man trouwt en dat was de dag dat we zijn familie het blijde nieuws zouden gaan vertellen omdat we morgen 12 weken zouden zijn. zucht.....

Maar ik begin over mezelf. Heel veel sterkte meid en kletsen mag altijd. Ik merk dat het hier heel erg oplucht omdat je zoveel herkenning krijgt.

3. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Heel veel sterkte bij het verwerken van jullie verlies.

Fijn dat de controle echo er goed uit zag. Succes.

4. ragonda

ragonda Nieuw lid

26 apr 2008
    3
    0
    0
    hoi s.
    heel toevallig heb ik woensdag ook een miskraam gehad.
    dinsdag begon de bloeding en wo. kwam het er vanzelf uit.
    het is echt zuur, ik hoopte tot op het laatste moment dat het geen miskraam was, maar niet bleek minder waar ik zou een miskraam krijgen
    ik heb eigenlijk nu ook al wel genoeg van het nietzwanger zijn, dus wij proberen er meteen weer iets van te maken.
    veel sterkte en succes
    ragonda

Deel Deze Pagina