Beste mensen ik ben nu 4 maanden gestopt met de pil ik heb 2 maanden een cyclus gehad van 28 dagen en nu heb ik 2 maanden een cyclus van 25 dagen, ben sinds deze week nu aan het testen met ovulatiestrips wanneer mijn eisprong plaats vind maar nu na 15 dagen nog steeds geen positieve test. Hebben andere mensen ervaring met een cylclus van 25 dagen en een late eisprong, kan dit kwaad denken jullie om zwanger te worden? sorry voor de vraag maar word er best een beetje onzeker van...
Je hebt minimaal een LF van 10 dagen nodig, om een innesteling te krijgen Misschien is je cyclus wel weer wat langer, ik duim voor je meis En test nog eventjes door... kan zomaar zijn dat ie morgen in eens positief is Ik een foto in mn album staan van mijn ovu testjes... op dag 21 nog echt negatief en dag 22 knalt hij er in eens echt vanaf Heb op dag 23 mijn eitje gehad (ik ben erg laat en heb een LF van 12 dagen, gemiddeld genomen is het 14 dagen) Suc6 meis... en als je er iet gerust op bent kan je altijd even bij de huisarts langs gaan dat kan nooit kwaad
het kan best zijn dat je cyclus deze maand wat langer is, die van mij schommeld van 28-34 dagen. niet ongerust worden hoor! even doortesten en je zal zien dat je snel je piek gevonden hebt