Wie had er geen moeite met het vinden/kiezen van namen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Raket78, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    De jongensnaam staat al een paar jaar vast, maar meisjesnaam vind ik echt wel heel lastig.

2. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Bij de eerste hadden we een meisjesnaam die wel erg mooi vonden/vinden...maar toen kwam ik met een samenvoeging van onze eigen namen...en die is gebleven. Voor de tweede ben ik al bezig met een naam. Het liefst weer combi van onze namen...maar of dat gaat lukken, geen idee.
    De jongensnaam hadden we bij de eerste en die kan eventueel door naar de tweede.

3. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Voor een jongen was het gelijk al duidelijk. Voor een 2e jongen ook haha. Maar voor een meisje hadden we een naam tussen de rugweeen door bedacht hahaha! We wisten niet wat het zou worden en in ene schrok ik toch wel. Wat als het toch een meisje zou zijn. Mn gevoel zei heel sterk dat het een jochie zou zijn. En dat klopte, alhoewel ik met een meisje ook net zo blij zou zijn!!!!

4. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja toen we wisten dat we voor een kindje wilde gaan vroeg ik wat hij een mooie naam vond en leon vond hij erg leuk en ik had die ook hoog op mijn lijstje staan dus dat was klaar en de meisjesnaam die i mooi vond vond hij ook gelijk mooi dus voor een eventuele 2e ligt er al een meisjesnaam klaar(alleen miss iets aangepast om niet dezelfde beginletter te hebben)

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Meisjesnaam is hier wel zo goed als beslist.. Maar jongensnamen.. Pff.. Dat wordt nog een hele klus.. Ik vind zoveel niet leuk :D Maar gelukkig houden manlief en ik wel van btje dezelfde soort namen, dus daar gaan we vast wel uit komen :D

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Naam voor een meisje hadden we al voordat ik zwanger raakte.
    Voor een jongen zal het echt een probleem zijn, we verschillen daarin zo erg :D

7. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    De naam voor een meisje staat al een paar weken vast.
    Voor een jongen nog wat twijfel maar als het goed is krijgen we een dochter.

8. miep84

miep84 Niet meer actief

in week 7 van de zwangerschap wisten we zowel een jongens- als meisjesnaam. Het is een jongen geworden de meisjesnaam houden we nog in gedachten voor wanneer we misschien ooit een meisje krijgen, blijft echt onze nummer 1. Voor een jongen zouden we dan weer aan het brainstormen moeten ;)

9. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Wij hadden ook al voor zowel een jongen als een meisje een naam in gedachte nog ruim voordat ik zwanger was.
    Moet wel zeggen dat ik in een kinderdagverblijf werk en dus heel wat leuke namen zie voorbij komen;)
    Ik schreef dan ook elke keer wat namen op maar waren er toch van elks 1tje die ons allebei wisten te bekoren.
    Zijn allebei 'speciale' maar toch normaal klinkende namen dus helemaal wat wij zochten.
    Gelukkig hier niemand in de direct omgeving die zwanger is van een meisje en eigenlijk ook geen schrik dat iemand onze naam gaat inpalmen gewoon omdat hij zo speciaal is :)

Deel Deze Pagina