Ovutest (KV) vraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sinaasappel, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat de ovutests van KV hier niet goed bekend staan, maar heb toch even een vraagje.
    Ik gebruik sinds gister ovutests en die van vandaag is lichter dan gister. Dat is toch niet logisch?! Ze horen toch op te lopen juist? Ei is niet gesprongen nog (temp nog laag).
    Is dit een bekend probleem bij deze tests? Morgen/vanavond weer testen?

Ik vind het zo moeilijk om lang niks te drinken.:)

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Hoeft niet hoor je kan zo uit het niets een knaltest krijgen

Kruidvat is niet heel positief hier,heb ze zelf nooit gebruikt dus geen ervaring

Weet niet of je test op vaste tijden en vooraf weinig drinkt?
    dat kan ook invloed hebben

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gister en vandaag idd zelfde tijd gedaan en ik drink exrpes van te voren 2 uur niks.
    Hoorde idd al dat die van KV niet fijn waren, maar ik kon niet meer online bestellen, dus toch deze gehaald ondanks 'waarschuwingen' ;)

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Je banner geeft aan vandaag eisprong (is een indicatie) je cyclus is laatste keer langer en mischien een VMK gehad houd er rekening dat je ei wat later kan komen

vandaag ovutestten bestellen is morgen in huis dus te laat ben je zeker niet meid.

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar hou ik idd rekening mee. Afgelopen cyclus sloeg nergens op, had ook hele lichte tests toen ik overtijd was, vandaar dat ik denk dat het wellicht een hele vroege vmk is geweest.

Maar meestal heb ik ei rond dag 14-16 (ik temp al tijden ;)), dus daar hoopte ik nu ook op.
    We zullen zien, ben niet zo geduldig, haha

Deel Deze Pagina