hallo meiden meschien zijn er nog meer vrouwen die dit nu hebben ? ik moet nog een paar dagen wachten dat ik mag testen en heb vandaag 1 roze drupje gehad tijden s het plassen maar verders niets meer heb vrijdag voor de gein getest en we moesten heel goed kijken maar me man en ik zagen een heel minnie pienie streepje heb wel steeds krampjes vanaf mijn eisprong en spierpijn gehad in me bil haha en me armen me borsten doen lekker zeer steeds lichte kopppijn en heel veel plassen maar goed voor mij gevoel ben ik pas zwanger als ik een duidelijke streep zie toch ? dus het is heel spannend hier ga er nog wel vanuit dat ik ongi kan worden maar ej weet het maar nooit wij zijn al bijna 10 maanden aan het probeeren voor een wondertje maar ben benieuwd of er vrouwen zijn die dit ook hebben gehad en die toch zwanger waren lang verhaaaaaaal groetjes cynthia
Nooit gehad maar het zou heel goed een beetje laat innestelingsbloed kunnen zijn. Ik zou nog een keer testen om te kijken of de streep duidelijker is....
hej hej nee ik had het ook nog niet gehoord maar het schijnt wel te kunnen ja dat gaat ik ook doen maar wacht nog heel even af meschien morgen gr
heb wel steeds krampjes vanaf mijn eisprong en spierpijn gehad in me bil Dat komt me zo bekent voor. Linkerbil om precies te zijn. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
leuk he al die kwaaltjes ik ga over een paar dagen weer testen en dan gaan we voor een dikke vette streep toch