Hallo allemaal,, zit toch een beetje in de zenuwen Heb nu al 3x HEEEEEL licht roze bloed verloren, echt onwijs weinig. En heb ook steken onderin me buik en ook in me lies?! Enig idee wat het is?! Groetjes
Waarschijnlijk niets bijzonders hoor. Bij een miskraam (ik denk dat je daar bang voor bent) heb je juist veel bloedverlies en onwijs pijn in je buik. (weet ik dan niet uit eigen ervaring, maar lees het vaker hier op het form) Hoe dan ook, wat er nu ook gebeurt, je hebt niets zelf in de hand. Maar stress werkt averechts voor een gezonde zwangerschap he (makkelijk gezegd, ik weet het. Maar als je ieder dag hardop tegen jezelf vertelt: Ik heb vertrouwen, ik ben NIET gestressd enz, dan ga je dat uiteindelijk onderbewust ook ervaren. Das veel beter voor de kleine. Sterkte en succes
Wat vervelend! Ik ken het gevoel wat je hebt!Ik weet ook niet of het een aankomende miskraam kan zijn, Maar ik weet uit ervaring dat je geen pijn hoeft te hebben. Ik wil je niet bang maken maar alleen vertellen dat het kan! Steken in de lies komt me bekend voor en volgensmij heeft elke zwangere vrouw dat in het begin! Ik zal voor je duimen meid!
Ik had het ook en bij mij was het de zogenaamde innesteling! Ondertussen ben ik bijna 36 weken zwnger! Dus het hoeft helemaal niks negatiefs te wezen!!!! Ik heb de steken overigens tot week 11 gehad, dus die kunnen nog wel een tijdje aanhouden.. Succes!
Steken zijn voorkomen normaal en als het niet veel en niet helder rood bloed is, is er niets aan de hand!
Hoi, ik heb deze zwangerschap ook met 6 weken een heeeel klein beetje bloed verloren. Ben een paar dagen echt in mineur stemming geweest, heb de dagen afgeteld tot de echo met 8 weken (mocht wat eerder omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad), geen bloed meer verloren, maar durfde ook niet al te veel hoop te koesteren, toen op de echo, een prachtig kindje, en klopklopklop, kan weer emotioneel worden als ik er aan denk. Hoop dat je hier wat aan hebt. groetjes Jetje Ps: buikpijn hoort erbij helaas, ik heb met m'n goede zwangerschappen net zoveel last van buikpijn als met m'n miskraam gehad.