Hoi allemaal, Ik ben twee weken geleden zondag 1 dag te laat begonnen met de pil, na mijn menstruatie. ( ik had zaterdag dus moeten beginnen.. ) De hele week netjes de pil genomen en toen zondag daarop seks gehad. Savonds ben ik de pil vergeten. maandagavond gewoon weer netjes geslikt. Maar ik heb dus de vergeten pillen niet extra genomen.. Ik ga deze week dus mijn derde week in. Ik heb gezien op zo'n site waarbij je kon uitrekenen wanneer je ei sprong en innesteling zou zijn. die innesteling zou dat dus vandaag zijn. Gisteravond had ik een klein beetje licht roze bloed. Daarna geen bloed meer gehad. Nu heb ik eigenlijk al de hele dag onderbuikpijn en rugpijn in me onderrug. Dit zijn de symptomen die eigenlijk alleen maar voel wanneer ik gauw ongesteld moet worden. Maar ik moet nog een week de pil slikken. Dus ongesteld kan ik nog niet worden..Tussen 2 menstruaties als ik de pil dus slik, heb ik nooit zo'n gevoel. Sterker nog: Ik heb nooit last van dit soort klachten! Kan het nu zijn dat ik toch zwanger ben? Of is het wat anders? Daarnaast heb ik maar 1 keer seks gehad ( dat was wel op mijn vruchtbare dagen volgens de calculator) en heb ik dus 1 pil in week 1 vergeten en in week 2. En die vergeten pillen niet ingenomen. Wat kan deze stekende/ongesteldheid lijkende pijn zijn? Toch zwanger? Kan iemand mij helpen? Ik zit me suf te piekeren erover! Ik weet dat ik nog een week moet wachten voor een test. Maar misschien kan iemand hier al wat over zeggen? Groetjes Lana
Hey meiss... Het kunnen 2 dingen zijn. 1: Je bent idd zwanger en hebt een innesteling. 2: Een vreemde cyclus doordat je 2x de pil bent vergeten, met alle klachten ten gevolg. Het kan dan ook zijn dat je ontrekkingsbloeding eerder dan normaal komt.
Dank je wel voor je snelle reactie! Ja ik heb deze symptomen eigenlijk nog nooit gehad. Ik heb 2 weken geleden ook nog keurig me menstruatie gehad. Voor de rest heb ik helemaal geen bloed meer gehad sinds gister. Maar ik zit een beetje met de vraag. Doordat ik me nu zo voel. Moet ik dan nu vanavond mijn pil wel innemen voor zondag? Want misschien is dat schadelijk als ik wel zwanger zou zijn. Las ik in de bijsluiter van mijn pil. Ik weet dat je pas kan testen als je ongesteld moet worden, maar dat is pas over een week. Kan ik niet nu al testen? Zie wel specifieke testen na 6 dagen op internet...
Ik heb gelezen dat de pil geen schadelijk effect op de vrucht heeft ( als je zwanger bent ) maar ik heb er geen ervaring mee, dus durf daar geen uitspraak over te doen. Je kunt altijd een testje wagen, maar ik denk heel eerlijk gezegt dat je niet zwanger bent. Je zegt 2 weken geleden pas je menstruatie te hebben gehad ? Dan zou je nu namelijk pas rondom je eisprong zitten. Daar kun je ook last en pijn van hebben ! Normaal krijg je tijdens pilgebruik geen eisprong, maar die kan je wel krijgen als je de pil een paar keer bent vergeten. Succes !
En dat roze-verlies kan een ovulatiebloeding zijn, en anders deze week toch eens een testje doen. Kan nooit geen kwaad toch
nee ik ga nu de derde week van de pilweek in. Dus ik had 3 weken geleden mijn menstruatie. Sorry verkeerd gezegd. Ik moet nu tot vrijdag nog de pil slikken en dan als het goed is, moet ik het dinsdag worden. Vandaag zijn de krampen iets minder. Maar nog wel stekende pijntjes af en toe in beide liezen..