Wie had geen symptomen en bleek toen juist zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLootje, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Nou dames,

de titel zegt het al..
    Ik ben sowieso deze maand al bly, want ik heb totaal geen pijntjes, krampen, echt helemaal NIETS!
    Dus zwanger of niet, deze maand gunt mn lichaam me heerlijk geen gezeur, haha!

Maar nu is myn vraag..
    Wie van jullie hadden juist GEEN symptomen toen ze zwanger bleken te zyn?

En wat waren de kwaaltjes die je normaal gesproken had?

Ben benieuwd!

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik!
    Is alleen wel in een vmk geëindigd...

Normaal gesproken last van erg pijnlijke tepels. Een week na mijn positieve test kreeg ik die weer, dus toen zag ik het al aankomen.

Verder überhaupt weinig symptomen! Mijn eisprong is doorgaans vervelender dan al het andere.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier bijna geen kwaaltjes gehad.
    Enkel mijn gevoel zei dat ik zwanger was maar niet gebaseerd op kwaaltjes.

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    ik ook.. helaas moet ook ik mededelen dat het bij mij toen der tijd ook in een vmk is geeindigt, maar dat zal vast niet bij iedereen zo zijn hoor:)

en de afgelopen 2 maanden allemaal klachten en toch gwoon ongi dus klachten of geen klachten zeggen niks hoor;) enige wat uitsluitsel kan geven is een posi test.. en voor mezelf weet ik dat ik eerst volgende keer ook pas ga testen als echt over tijd ben omdat je lichaam dus gemene spelletjes kan spelen

5. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    @Aster14
    Zou dat dan ook inhouden, dat als je zwanger bent maar niks voelt de kans groter is dat het eindigt in een miskraam?
    Of zal dat er los van staan?

@Melanie1986
    Eerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik had juist by beide zwangerschappen dat ik ervan overtuigd was NIET zwanger te zyn.
    Wel last van wat kleine dingetjes, maar niks opvallends.

Nu heb ik zelfs geen menstruatieklachten..
    Ja, af en toe een krampje of steekje hier en daar, maar niet wat ik normaal gesproken allemaal voel.
    En wat ik vreemd vind, is dat ik altyd een aantal dagen voor myn nod gevoelige tepels heb, en ook die zyn nu niet te bekennen!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik had in de eerste ronde met normale cyclus ook allerlei symptomen. De symptomen die bij de 'echte' zwangerschap wat later kwamen.

Het enige wat mij deed twijfelen, want ik ging er vanuit weer ongesteld te worden, was een puistje wat ineens op sprong :D.
    En inderdaad.... Maar verder voelde ik me helemaal als voorheen. Geen symptoom. En deze zwangerschap duurt nu al 16 weken :).

7. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    @liesje88
    Hmm.. als ik het zo lees zou het dus toch misschien de kans op een miskraam wel kunnen vergroten..
    Hopen dat het puur toeval is dat jullie hier alleby op reageren!
    Ik ga ook op zn vroegst maandag pas testen, dan weet ik zeker dat ik overtyd ben.
    Myn cyclus is eigenlyk altyd 28 dagen, met een enkele uitzondering van 27 of 29 dagen.

8. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    @LieveMamaTrix
    Aah dat is fyn, ook positief nieuws, haha!
    Ik heb eigenlyk voor myn menstruatie juist wat meer puistjes, maar dat is nu eigenlyk een stuk minder.
    Ik wil niet teveel hopen deze maand, alle andere maanden maakte me dat extra chagerynig toen het weer mis was.
    (en dat terwyl ik al echt niet te genieten ben als ik ongesteld ben, haha).

Gefeliciteerd met je zwangerschap, fyn dat er ook zwangerschappen zyn die goedgaan met weinig symptomen!

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nee!!! Is absoluut niet zo!
    Dit was mijn eerste zwangerschap, dus dan heb je sowieso meer kans op een miskraam. Geen kwaaltjes betekent volgens mij gewoon dat je geluk hebt.
    Hoeft echt niet te betekenen dat je dan een miskraam krijgt. Als je test positief is, ook gewoon blij zijn dus!!!!

Wanneer ga je testen?

10. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik!

Maand ervoor dacht ik echt 100% zeker te zijn dat ik zwanger was, helemaal zo gevoel. Maar nega test.
    Maand erna, geen hoop erin, dag voor NOD, nega test, nou iedereen teste al 4 dagen van te voren posi...Dus dacht jammer maar helaas. Maar op moederdag, (dag erna) kon ik het niet laten en kwam heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje!!

En nu alweer 15 weken zwanger :D tot nu erg weinig klachten gehad, begin heel moe, nu nog wel, maar bijna geen misselijkheid of andere dingen!

Hier ook 1e zwangerschap!

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    nee hoeft echt geen vergrootte kans te zijn hoor.. bij mij was ook een eerste zwangerschap en als niet getest had had ik niet eens geweten dat zwanger was.. (bij 3 dagen na nod getest, volgende dag bloeding) maar dat zegt echt helemaal niks hoor, want zoals al zei als je van alles voelt hoeft dat ook niks te betekenen.. en verschilt per vrouw en per cyclus.. zou proberen je niet te druk te maken en wachten tot je nod en als dan geen tekenen zijn van ongi gewoon testen hoor dat is het enige wat duidelijkheid kan geven..

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier
    zelfs me gevoel zei niet zwanger
    toen ik toch maar na 4 dagen overtijd ging testen en ja hoor zwanger
    en nog steeds zwanger!

13. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Nou fyn te weten dat het niks te maken heeft me een miskraam als je weinig symptomen hebt.
    Ik moet me inderdaad niet al te druk erom maken, en gewoon afwachten tot mn nod voorby is.
    Ik heb er eerlyk gezegd ook niet heel erg veel vertrouwen in deze maand, ookal hebben we wel veel geklust.
    Maargoed.. dat eeuwig durende afwachen hoort ook gewoon by het hele ritueel.
    Tis vanzelf weer een keer raak!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    wij hadden bijna helemaal niet geklust op 2x na en na mijn beleving was dat niet rond met ei
    dus wel hahah

15. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    @lovelymom; wauw dat is wel echt geluk geweest zeg, 2 keed klussen en raak! Ik denk dat t vooral belangryk is dat het niet zo'n must word, dan is meteen het leuke eraf. Ohhh ik hoop zo dat ik ook binnenkort weer positief mag testen!

16. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik had ook niet echt kwaaltjes, alleen pijnlijke borsten.
    Normaal als ik dacht zwanger te zijn had ik vanalles en was ik niet zwanger

17. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    Herkent iemand dit; ik heb sinds gister al 4x een spier verrekt. Gistero htend mn nek, 'smiddags mn rug. Vanochtend ergens in mn zy, en net onder de douche in mn kuit. Het is niet letterlyk het gevoel als verrekken maar meer een soort kramp wat ineens opkomt. Behalve dan die in mn nek, daar heb ik nu nog last van, de rest trok vry snel weg.

18. jv23

jv23 Actief lid

16 mei 2012
    415
    0
    16
    belgie
    ik heb ook niet veel symptomen het enige waar ik vooral last van heb is wit slijm, vraag me af of nog iemand dit gehad heeft.

die pijnlijke borsten had je dat al voor je NOD of pas erna?

19. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Die had ik altijd voordat ik ongesteld moest worden. Maar nu iets erger en pijn aan mn tepels

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ikke! Dacht elke maand dat het wel raak móest zijn en juist toen ik er niet mee bezig was, ook niet met mijn ei, en ik niks merkte was het raak! Kan dus zomaar zo zijn voor je deze maand. Ik hoop het!

Deel Deze Pagina