Hallo dames, Ik zit vandaag op 10 of 11 dpo. of op dag 19 of op dag 20 mijn ei gehad. Ik kon door omstandigheden niet testen of tempen. Ik heb vanaf 7 dpo steken in mijn borsten, soort menstruatiepijn in vlagen. sinds 8 dpo bruin/roze slijm bij afvegen. Verder heb ik nu sinds 2 dagen hoofdpijn. op 8 dpo ook een tempdip(36.3) gehad. 9 dpo was temp weer normaal(36.6 hoog na ei) en vandaag weer 0.2 hoger. Ik ben met mijn man mee voor zijn werk en heb geen testen meegenomen en ik kan niet naar een winkel om er 1 te halen. Dat word op zijn vroegst pas woensdagmiddag. Wij hopen dat het deze ronde raak is omdat we deze ronde de kans hebben gehad om echt gericht te klussen omdat ik met manlief mee kon voor zijn werk. Anders waren we weer 2 weken van elkaar gescheiden, en dan wordt klussen erg lastig Dus nu de vraag wat denken jullie?
De verschijnselen die je beschrijft zouden best eens bij een innesteling passen. Ik heb er helaas zelf nog geen ervaring mee maar ik heb er al genoeg over gelezen. Zou erg leuk zijn als het deze ronde raak is. Ik zal in ieder geval voor je duimen woensdag! Dan ga ik zelf ongeveer ook een testje doen denk ik
Nou dat klinkt veelbelovend, maarja de realiteit is dat het ook bij gericht klussen niet met zekerheid raak is.. maaaaaaar de kans is zeker aanwezig, en hopelijk heb je woensdag lekker een positieve test, duim voor je!
Ik denk niet dat het raak is. Gister ontzettende pijn in mijn borsten gehad, vooral rechts. Er zijn wel wat aderen op komen zetten en mij man zei het lijkt wel of ze groter zijn. Ze voelden ook heel gespannen/vol aan. Vandaag is dat gevoel bijna helemaal weg, af en toe nog een steek. En vandaag ook wat meer spotting, en dat heb ik eigenlijk altijd voor mij menstruatie. O wat wou ik nu dat ik testen bij me had. Van die onzekerheid wordt ik gek. En mijn man wordt gek van mij. pfffffffff. Zo ik heb weer even geklaagd dus kan nu weer verder.