Ik voelde elke maand vanalles waardoor ik dacht zwanger te zijn maar bij alletwee mijn zwangerschappen nergens maar dan ook echt nergens last van! Verwachtte het dus ook niet te zijn omdat ik niks voelde. Beide zwangerschappen goed gegaan en twee hele knappe gezonde zoons!
Nou dames, ik ben rond 6 uur vanavond wezen douchen en toen ik daarna naar de wc ging had ik wat roze slijm bij het afvegen en een klein draadje rood bruin (met klein bedoel ik ook echt miniscuul). 1 keer daarn nog wat roze bruin slijm en de 2x daarna niets meer. Helder en kurkdroog. Ik ga er vanuit dat ik morgen ongesteld ben, want dit lijkt me toch niet iets wat je bij een zwangerschap kan verwachten.. Vind het vreemd want dit gaat heel anders dan mijn normaal gesproken beginnende menstruatie, maar een vrouwenlichaam blijft vreemd, haha! Ik denk morgen dus op naar de volgende ronde!
Ja ik ook. Had helemaal geen kwaaltjes en kon mijn ei niet eens vinden met ovu testen maar toch een test gedaan 4 dagen voor nod en ja hoor positief
Ik heb niks gemerkt maar bleek gisteren toch zwanger te zijn. Ik was er deze ronde totaal niet mee bezig en dacht ook geen klachten te hebben. Nu herken ik wel klachtjes. Maar ik had bijv elke maand zere borsten als ik ongesteld moest worden. Eerder heb ik een vmk gehad en toen juist heel veel klachten.
Ik ook! Totaal nergens last van.. Dat kwam pas vanaf 6 weken ongeveer, toen sloeg de moeheid toe. Maar voor mijn NOD nergens last van, dus vandaar dat ik me ook afvroeg of ik zwanger was
Dankjewel MamaLootje! Ik hoop het ook voor jou. Nog niet ongesteld dan? Misschien was het een innesteling?
Als het hierbij gebleven is, zou het best nog wel een innesteling kunnen zijn, hoor! Hopelijk is dat het geval? Hoe gaat het vandaag? Nog meer bloedverlies gehad of stiekem zitten testen?
Zelf ben ik (nog) niet zwanger. Elke maand 100 x testen want ik voel me raar en anders. Dinsdag/woensdag is me nod en ik heb nergens last van. Normaal pijn in me borsten zijkanten dan , buikpijn , soms zelfs misselijk. Overdreven witte dikke vloed. Nu heb ik geen van alle en me witte vloed is heel weinig en niet zo brokkelig (sorry kan het niet anders uitleggen). Ook is de vloed geen vloed maar alleen met afvegen iets. Heb wel 1 of 2 dagen na eisprong dikke vloed gehad dus voor mij een teken eisprong is geweest. Ik ben benieuwd vind erg spannend was er ook niet mee bezig want m'n broertje lag in ziekenhuis zie andere topic. Tot mebroertje en later me vriend zei dat ik echt dikke boobies ineens had. Vanochtend getest en negatief maar ja zit voor me nod dus kan alle kanten op hè Ben jij al ongie?? Anders Miss een innesteling!!