wie had/heeft dit ook??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabsje, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi hoi

ik heb nu sinds gister avond continu een menstruatie achtig / drukkend gevoel net boven mijn schaambot in mijn onderbuik, vroeg me af of dit voorweeen zijn want ze nemen (nog niet) in pijn toe maar ben nu vanaf gister avond al 3x naar de wc geweest voor een grote boodschap.
    voor de rest beweegt de kleine man in mij er nog gewoon lekker op los!
    zijn er die dit misschien hebben gehad de dag/dagen voor de bevalling of denken jullie dat t wat anders is?!

liefs sabsje

2. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

Ik heb het ook gehad tijdens mijn vorige zwangerschap.
    Het zijn voorweeen, de bedoel beneden is zich aan het voorbereiden
    op de bevalling. Het wil niet zeggen dat je ook snel zal bevallen.
    Ik heb er in week 37 last van gehad. Ben wel in week 38 bevallen
    maar ben toen ingeleid had niks met dat te maken.
    Mocht je het niet vertrouwen neem dan contact op met je verlos.
    Heel veel sterkte er mee.

Groetjesss Jetje

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb dit ook al een aantal dagen! De ene dag erger dan de andere :) maar voorweeen dus? Oké :)

4. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    ik had dit ook en moest idd ook 3 x naar de wc voor de grote boodschap....4 uur later is mijn zoontje geboren :D:D:D

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    @Sabsje; hoe is het nu?

Ik heb er gisteravond en vanmorgen nog heel veel last van gehad. Nu is het gelukkig afgezakt. Onze beeb mag nog wel even blijven zitten ;).

6. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik heb er al van af 35 weken last van en ook dagen dat ik wel 3/4 keer voor een grote boodschap naar de wc ga maar de kleine jongen zit nog lekker in mijn buik en ik heb dan ook al ontsluiting en echt weeen gehad maar het zet nog niet door

succes

7. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hoi hoi

t gaat hier allemaal wel wat beter vooral als ik op mijn rug lig of lekker onderuit zit zonder druk op mijn buik zeg maar dan voel ik er weinig van.
    hoop dat ons kleine ventje snel zal komen en hoop ook echt dat het voorweeen zijn hoor! alles wat je nu hebt heb je tijdens de bevalling niet denk ik dan maar!

liefs sabsje

8. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Heeii heeii,
    Ik heb dat ook gehad bij mijn vorige zw.schap:) het begon ook rond de 37 weken, met 39 weken werd het erger en dacht ik ook echt dat het weeen waren, ma dat bleek dus nog niet en met 40 weken en 4 dagen is mijn zoontje geboren:)
    Het verschil tussen voor weeen en echte weeen dat merk je wel hihi geloof me;) Het doet niet meteen heel pijn, ma het is echt heel anders als de voorweeen, mijn zus zei ook toen ik voorweeen had, als het echte weeen zijn dan weet je dat meteen, kan niet uitleggen hoe, ma dat weet je gewoon meteen:p En ja ze had gelijk echt heel anders en ik wist het meteen dat het begonnen was. ( ik moet wel zeggen dat mijn vliezen zijn gebroken en daarna pas weeen kreeg, dus het kon ook niet anders, ma als de weeen eenmaal zijn begonnen zul je ook denken, ja ze hebben gelijk dat weet je meteen:p
    Liefss en heel veel succes gewenst alvast bij de bevalling!
    Liefss Adorable

Deel Deze Pagina