Cursus 'samen bevallen'

Discussion in 'Zwangerschap' started by smartie1980, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Wie gaat er ook de cursus 'samen bevallen' doen? Toevallig ook in Eindhoven?
    Zijn er ook mensen die het al gedaan hebben (tijdens een vorige zwangerschap)? Wat vonden jullie er van?

2. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

Dec 10, 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Hai, grappig, wij zijn em nu aan het doen.. vanavond mogen we weer, we hebben er al een avond of 5 opzitten.. en ook nog in Eindhoven.. dit is voor mij mijn 3de kindje, dus ik hoef niet zo nodig, maar voor mijn man is het de eerste keer en dus voor hem vooral heel leerzaam. Maar ook ik leer weer nieuwe dingen bij. Leuk, doen zou ik zeggen.. tis niet zo'n puf clubje met zeuren vrouwen met klachten enzo.. tis met partner en daardoor betrek je je partner er ook echt bij. Als je wil, stuur ik je in een PBtje de contact gegevens.. en heb je nog vragen, stuur maar een pbtje.. suc6

3. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    Ik doe hem ook. Nog 1 avond en dan is het afgelopen. Ik vind het zelf wel erg leuk en leerzaam. Mijn vriend vind het wat minder, omdat je ook wat adem en puf stukjes hebt, maar daarnaast leert hij er wel veel van. Ze leggen helemaal uit hoe een geboorte nou gaat. Anders had hij dat denk ik niet geweten ;) (Niet zo tot in detail zeg maar) En hij vind het niet erg om te gaan, omdat ik vind dat we er wat aan hebben ;)

4. Sukke

Sukke VIP lid

Jan 14, 2010
    5,538
    1
    0
    Wij hebben ook morgen de laatste bijeenkomst. Het enige nadeel wat ik van mijn man vaak hoor is dat het op dinsdagavond is en dat hij morgen dus weer een wedstrijd van Ajax moet missen! ;)
    Ik vind hem erg leuk. Zitten met een leuk clubje ook, dat scheelt wel natuurlijk. Ik vind het echt een aanrader.
    Veel plezier.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Wij hebben 'm in de eerste zwangerschap gedaan. Erg leuk omdat ook de mannen herkenning bij elkaar vinden over dingen waar mannen normaal gesproken niet zo gauw over zullen hebben.
    Heb nog steeds contact met een paar mensen ervan.

De cursus zelf is ook leerzaam. Niet te veel gekke oefeningen hoor, niet zweverig.

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @ Patjuh2010: waar doe jij hem, want je naam lijkt me bekend en wij hoeven ook nog maar 1 avond, zal wel toevallig zijn ;) maar toch niet in Veenendaal? haha

Ik vind het ook een erg fijne cursus, mijn man vind de theorie heel leerzaam en fijn om te weten zegt hij, alleen praktijk vindie niet altijd zo leuk om mee te doen ;) maar ze leren er in ieder geval van, ik vind het belangrijk dat hij er straks niet zo hulpeloos bij staat en dat vindtie gelukkig zelf ook!

7. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Ja, lijkt mij wel heel leuk, dus heb ons opgegeven. Mijn man vindt het wel fijn dat ie ook deel kan uitmaken.
    Ik heb er zin in, over 4 weken starten we.
    Lijkt mij ook niet zo zweverig, anders had ik er denk ik niet voor gekozen.

8. Patjuh2010

Patjuh2010 Actief lid

Feb 25, 2010
    424
    0
    0
    @ Happygirl:

Uhm.. Jah ;)!! Wie ben jij dan?? (Heb al wel een vermoeden :D, haha) Wat grappig..!!

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik krijg een prive cursus met mijn man van 'samen bevallen'. In Gouda dan..
    Want ik zou niet meer optijd zijn voor de cursus, en teveel missen helaas. (mijn man kon ook op die avond nog eens niet)

Share This Page