baby in stuit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tijdvoormezelf, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

ik ben nu 29 weken zwanger en de baby ligt al 2 weken in stuit. Nu weet ik dat ze nog kunnen draaien, maar ben toch wel benieuwd of iemand dit ook mee heeft gemaakt? bij hoeveel weken in stuit en wanneer is hij toch gedraaid? En bij wie is hij in stuit blijven liggen?

2. Japs

Japs Actief lid

17 aug 2007
    150
    0
    16
    Bij mij ligt ze ook in een stuit, volgens de verloskundige nog niets aan de hand, ze kon nog prima zelf draaien!

3. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    bij de laatste controle lag onze kleine meid ook opeens in een stuit.. heb het gevoel dat ze dat nog steeds ligt.
    morgen weer controle dus ik ben heel benieuwt.
    mijn vk heeft gezegt dat de kleine rond 34 a 35 weken wel goed moet liggen daarna word de ruimte echt heel klein om te draaien.
    ze kan na 35 weken ook nog draaien maar er word dan wel vast besproken hoe of wat verder als ze niet meer uit haar zelf draait.

maar eerst morgen maar eens afwachten.. ik heb trouwens vanaf het begin het gevoel gehad dat ze in stuit zal gaan liggen.. geen idee waar dat gevoel vandaan kwam.. maar ik hoop dat me gevoel het verkeerd heeft ;)

4. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    mijn meisje heeft op elke echo en bij elke controle in stuit gelegen. Met 35.3 kreeg ik een liggingsecho en toen was ze gedraaid en is zo gebleven!

5. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    mijn 1e heeft vrijwel hele zwangerschap in ene stuit gelegen, met 35 weken hebben ze geprobeerd te draaien, maar dat ging niet.. kreeg toen ene geplande keizersnede..

dit kindje zit weer vrijwel hele zwangerschap tot nu toe in ene stuit, en zeer waarschijnlijk blijft ze ook zo.. dus kan ik weer op een geplande keizersnede rekenen, als het draaien niet gaat lukken..

@marije, ik kan heel goed voelen dat mijn kindje in een stuit is, want als ik over mijn buik aai voel ik haar hoofdje gewoon boven zitten

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook zo, maar gedraaid met 32 weken naar ik meen.. ik voelde dit ook aan de trapjes - die ervaarde ik op een andere plek - ik weet al niet eens meer hoe of wat precies... maar echt alle echo's en controles lag ze in stuit... tot toen ineens :)

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Onze kleine meid ligt tot nu toe ook nog steeds in een stuit. Krijg volgende week dinsdag toch een echo, dus ben benieuwd of ze gedraaid is. Ga er zelf eigenlijk niet vanuit en hou al beetje rekening met een keizersnede.
    Bij mij zeiden ze ook dat ze nog wel kan draaien, maar dat ze toch wel graag zien dat we met 34/35 weken in de juiste positie ligt. Ben dus benieuwd. Wie weet. ;)

8. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    @noena.. ik voel boven in ook heel duidelijk een bolletje zitten..
    ik weet van me zoontje dat billetjes toch wel anders aanvoelen maar ik heb dit keer me placenta aan de voorkant dus ik durf niet te vertrouwen op wat ik voel haha.
    voel wel alleen maar beweging onderin of aan de zijkant.. als ik boven in iets voel is dat vaak dat bolletje dat zit te drukken of iets van een vuistje ofzo.

9. lea

lea Fanatiek lid

bij mij is kindje met 34/35 weken nog gedraaid. vind het zelf lastig te voelen, alleen dat het nu wat rustiger is, de weken dat ze in stuit lag voelde het voor mij wat ongemakkelijker aan, maar misschien was de baby toen al aan het proberen te draaien...

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    bij mij zijn beide kindjes tot week 35 in stuit blijven zitten.
    de eerste is 2 dagen voor een eventuele draaipoging zelf gedraaid en deze is een week voor een eventuele draai poging zelf gedraaid :D dus no worries!

11. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    mijn dochter lag de hele zwangerschap in een stuit. Zij is met een stuitbevalling gekomen.
    Deze ligt ook weer in een stuit. Ik ben nu 37 weken en het ligt nog steeds in een stuit. Omdat ik een afwijking aan mijn baarmoeder heb is een draaipoging geen optie voor mij.
    Ik ga nu voor een geplande keizersnede.

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    meiden google even op moxa therapie/moxa sticks

als het je kan helpen om te draaien
    ik gebruikte het en voelde veel activiteit in mijn buik.
    helaas is ze niet gedraait maar zijn veel positieve berichten van.
    zou het zo weer doen

uiteindelijk sectio gehad

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
  14. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft ze tot 35 weken in stuit gelegen en is toen zelf gedraaid.

Deel Deze Pagina