Voel vanalles

Discussion in 'Zwanger worden' started by Leen82, Aug 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Zoals de titel al zegt: ik voel vanalles.

Lang verhaal kort: ik heb PCO, nu 1e ronde met hulp achter de rug. Zondag eisprong gehad. Morgen moet ik bloed prikken om te kijken of het een volwaardige eisprong was (progesteron meten).

De eisprong heb ik ook gevoeld volgens mij.

Rondom en na mijn ovulatie had ik gevoelige tepels. Nieuw voor mij om dingen te voelen aangezien ik niet tot nauwelijks vanuit mezelf een eisprong heb. Dus goed nieuws.

Nu voel ik lichte krampen achter in mijn schede / onderin mijn buik.
    Ook emotioneler en enorme vreetkick. Acute bodemdrift noem ik dat dan.

Internet weet mij te vertellen dat ik nu rondom een mogelijk innesteling zit. 11 augustus is mijn NOD. Nog héél lang wachten dus.

Pff, ik maak mezelf helemaal gek natuurlijk. Wellicht spelletje van de geest om me vanalles te laten voelen. Maar ik voel ineens zoveel. Nooit eerder gehad (omdat ik geen eisprong heb), dus vind het rete spannend.

Normaal ook nooit last voor of rondom mijn menstruatie, behalve wat emotioneler en gruwelijke vreetbui in de week voorafgaand.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ik nu al wat in mijn lichaam voel omdat deze zich aan het voorbereiden is op een menstruatie straks. Snap je mijn dubbel gevoel?

2. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi leen82

Het kan indd een "mind" spelletje zijn. Ik weet van mn schoonzus die ook met hulp zwanger probeert te worden ook heel veel voelt door die hormonen die ze krijgt. Ze heeft dan altijd zere tepels, eetbuien, vette huid, soms wat bloedverlies, ze voelt zich dan ook echt zwanger.

Tis indd erg dubbel voor je zo, en heel moeilijk in te schatten hoe je op de hormonen reageert omdat het je eerste ronde is in de mmm. Heb ook echt respect voor de mensen in de mmm want het is een zwaar traject, maar voor een goed doel natuurlijk!

Mijn nod is 10 aug dus we zitten een beetje op hetzelfde.

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Hi Mami, thanks voor je lieve reactie.

Denk ook wel dat het een mind game is. Maar omdat ik goed reageerd op de behandeligen ben ik er ineens enorm mee bezig. En ja, door die hormonen voel je vanalles, maar je probeert het ergens aan vast te hangen. Ik haat die synthetische troep en je bent er veel mee bezig omdat je continu naar het ziekenhuis moet...

Leuk dat we bijna tegelijk onze NOD hebben. Spannend he.

4. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    2,231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja echt spannend! Duurt nog zo lang!

Jaa lastig he, dus je gedachten ergens anders brengen kan bijna niet!

Share This Page