Wij hebben een duur voedingskussen van Doomoo, gekregen als kraamzorginschrijfkado bij dochterlief. Ik slaap er erg graag mee tijdens zwschap en we gebruiken hem ook als we DL in slaap wiegen op schoot etc. Nu heeft manlief hem ingepikt om mee te willen slapen, ofwel, we willen een 2e voedingskussen kopen. 1 In ons bed en 1 in de kinderkamer. Nu zit er een flink prijsverschil tussen die van Doomoo en de hema. Die van domoo heeft van die kleine balletjes en is lekker stevig. Is het voedingskussen van de hema of prenatal ook fijn, of aanzienlijk minder goed?
Heb er een van deltababy, ook van die korrels ofzo erin, is erg fijn en momenteel in de aanbieding bij prenatal, zo'n 35 euro. Die van de hema vind ik persoonlijk niks....
O meid echt nog een doomoo, die van de hema heb ik nu een jaartje en stelt niks voor zit gewoon dons in dus verslapt. als je het nu ziet tis gewoon een u vormig dikkere handdoek idee weet niet hoe te omschrijven
Ik heb er een van Prenatal (met van die bolletjes erin) en die is lekker stevig! Nu voor 2e keer in gebruik en is nog even stevig als eerst.
Ik heb er 1 van de Hema. Had er 1 met korrels maar die heb ik weer weg gedaan, vond ik dus helemaal niks.
Ik heb laatst van een lactatiekundige gehoord dat ze voor het voeden juist die van de Hema aanraden, dus niet die met korrels, maar met gewone vulling.
Hoe zo dat? Ik heb er een met korrels en vond dat juist prettig. Nu heb ik geen ervaring met andere vullingen dus weet niet of dat nog fijner is. Maar nummer twee is op komst en ik overweeg ook een tweede kussen.
Hier ook de hema, maar die is wat mij betreft prima! Nu voor de 2e keer in gebruik, maar heb helemaal niet het idee dat het verslapt is hoor!
We hebben toch nog een van Doomoo bijgehaald met balletjes, maar nu een kleintje erbij. Die van de hema is inderdaad gewoon hoofdkussen stof, geen balletjes, echt niet wat we zochten dus! Hier een van de zoveelste mensen die het kussen niet kopen voor de borstvoeding, maar voor algemeen gemak. ML heeft dus mijn voedingskussen waar ik DL van 1,5 mee op schoot in slaap wieg, ingepikt als hoofdkussen. Nu heb ik geen 'schoot kussen' voor DL
Ik had laatst een voorlichtingsavond van een lactatiekundige en die raadde juist die met de korrels aan, en juist niet die van de hema. Raar die verschillen. Ik heb er een van de hema om mee te slapen en ga hem deze week bijvullen omdat ie echt slapper word en niet meer lekker ligt. Geen idee of hij voor borstvoeding voldoet, maar voor de prijs vind ik het geen verkeerde koop. Tenminste, die met die korrels zijn twee keer zo duur! En ik denk niet dat ik daar nou echt veel beter mee slaap...
ik heb de Doomoo. Nu nog om mee te slapen. Van de Hema had ik geleend maar vond ik niet zo fijn. Hoor ook van vriendinnen dat ze die van de Hema toch minder vonden.
ik heb 1 met korrels, van de babyplanet. Vorige zwangerschap met zo 1 van de hema geslapen, maar er zit een wereld verschil tussen! die hoef ik écht niet weer.
Hier de Deltababy van Prenatal. Kan ook niet meer zonder slapen. Ga dat kussen over een paar weken nog missen.
@ Cindy, gewoon kussen lekker in je bed houden!! We hebben uiteindelijk een kleine doomoo erbij gekocht. ik moet vaak stoeien met de grote voedingskussen, de kleine past netjes op mn schoot met kindje ( Nu nog kind! ) erop. Ideaal! En hij slaapt ook heerlijk! Een dure koop, maar ohh zo fijn.
Suusjeuh, dan heb ik denk ik ruzie met m'n vriend. Die vindt het nou al een onding en kan niet wachten tot het kussen weer uit bed verdwijnt. Misschien moet ik hem er ook gewoon een kado doen
Inderdaad, toen ik zwanger was van DL klaagde hij altijd over die rookworst. En nu heeft hij hem zelf ingepikt!