Wie had het geslacht goed ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cookies, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Bij mijn dochter had ik al een heel sterk gevoel dat ze een meisje was, kon me níet indenken dat ik een jongen zou krijgen.
    Nu dacht ik voordat ik positief geste; ‘volgens mij ben ik zwanger, en het is een jongen’. Het eerste deel bleek dus te kloppen :roflmao:

    Ik heb overigens totaal geen voorkeur, en nooit gehad ook.

    Ik vroeg me af wie van jullie ook zo’n sterk voorgevoel had. en zat je totaal fout, of bleek het te kloppen?
     
  2. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Bij mijn eerste zwangerschap wist ik gewoon dat het een jongentje was, echter te vroeg afscheid moeten nemen.

    En bij deze zwangerschap wist ik vanaf het moment dat we zwanger waren dat het een meisje was, iedereen zei weer een jongen. Maar iedereen kon hoog of laag springen. Ik wist het zeker dat het een meisje was.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Bij de eerste wisten man en ik allebei 100% zeker dat het een meisje zou zijn en dat klopte. Bij de tweede hadden we niet zoveel voorgevoel
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ik wist vanaf de positieve test ook zeker dat het een meisje zou worden, en vooralsnog heb ik gelijk! ;)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  5. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Ik wist het ook! Nam niet eens de moeite om een meisjes naam te bedenken..
     
  6. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik had alle drie de keren ook een sterk voorgevoel wat het geslacht betreft. De eerste twee keer had ik het goed maar de derde keer niet. Dat was toen wel even omschakelen omdat ik er echt van overtuigd was dat er een klein jongetje in mijn buik zat.
    Het maakte mij overigens ook totaal niet uit wat het zou worden. Ik vind het super leuk dat er een klein meisje in mijn buik zit. Ik was met een jongen alleen net zo blij geweest.
     
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.060
    25.557
    113
    Ik dacht echt een meisje, maar er bleek toch een piemeltje aan te zitten
     
  8. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.550
    1.899
    113
    Van begin af aan had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn. Klopte als een bus!
     
  9. momim

    momim Niet meer actief

    Voor ik wist dacht ik zwanger was dacht ik: volgens mij ben ik zwanger en wordt het een meisje. Nu is dat gevoel niet meer zo sterk. Wat het is weten we nog niet:D
     
  10. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Mijn voorgevoel
    Klopte, vanaf dag 1 het gevoel gehad een dochtertje te krijgen en dit was juist
     
    Ashleyrachel vindt dit leuk.
  11. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Eerste was 100% een meisje. Als er toen een jongen uit was gekomen was ik echt verbaasd geweest.
    Bij de tweede minder voorgevoel, maar als ik aan de baby dacht dacht in aan de jongens naam en aan de jongensvariant van het geboortekaartje. Ergens vanbinnen dus misschien toch een voorgevoel gehad?
     
  12. LVtje

    LVtje Fanatiek lid

    20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik heb 2x een duidelijk voorgevoel gehad en beide keren klopte het.
     
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik was bij de eerste overtuigd dat het een jongen was.
    En toen werd ze geboren.. Ik riep letterlijk Hè ze heeft geen piemel! :roflmao:

    Bij de 2e weer overtuigd van een jongen. En toen had ik gelijk.

    Bij beide kinderen wel dromen gehad.
    tijdens de eerste zwangerschap constant een klein meisje die in mijn dromen tevoorschijn kwam.
    Bij de 2e gedroomd dat ik moest bevallen en het was een jongetje.
    Heel apart :p
     
  14. Lolalili

    Lolalili Niet meer actief

    1e een meisje en dat klopte
    2e dacht ik een jongen maar bleek weer een meisje te zijn hihi
     
  15. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Beide keren klopte mijn voorgevoel niet! Blijkbaar ben ik daar niet zo goed in:roflmao:
     
  16. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik wist het bij de eerste ook vanaf de test. Zwanger van een meisje! Ik heb getest zonder mijn man..dus toen ik hem de volgende dag het nieuws vertelde, zei ik dat hij een dochter kreeg haha
    De andere keren had ik geen idee..
     
  17. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bij mijn eerste zwangerschap heel sterk het gevoel gehad dat het een jongetje was, het werd een missed abortion dus ik weet ook niet wat het geslacht was.

    Bij deze zwangerschap vanaf het eerste moment het gevoel dat ik zwanger ben van een meisje, ondanks dat bijna iedereen riep dat het een jongetje zou zijn. Mijn gevoel heeft het goed. :)
     
  18. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nog voordat ik een positieve test had wist ik al dat ik zwamger was en was 100% zeker dat het een jongen was. En ja. Is ook echt een jongen.
     
  19. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb bij m'n zoon in het begin van de zwangerschap een droom gehad dat ik een jongen zou krijgen. Sinds toen dat gevoel gehad en het klopte.

    Nu zit ik nog te wachten op die droom :roflmao: Ik heb echt geen idee namelijk :o:
     
  20. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Bij mij klopte men voorgevoel
     

Deel Deze Pagina