Zenuwachtig!! ;)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chiset81, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Op dag 26 en nog totaal geen verschijnselen van een ongesteldheid. Zou het dan toch? Wel wat witte afscheiding en voel koortsig maar heb geen verhoging. Ook steeds warm koud enz... Moet nog 5 dagen met de test wachten maar zou het niet al eerder kunnen?

2. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Kan altijd, maar of t zin heeft? Je kan positief testen en nog ongesteld worden. Of je test negatief maar bent te vroeg met testen dus mss toch zwanger.
    Ik snap je ongeduld helemaal. Kon me vd week ook niet inhouden, maar ga nu netjes wachten tot zondag met testen... Moeilijk he!!
    Succes met wachten!!

3. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Wachtbankje is echt strafbankje hoor jeetje haha

4. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Mee eens...!!

5. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe ken t gevoel helemaal! Als ik jou zou ik wel nog ffies wachten hoor want zo n negatieve test is ook maar niets toch.

Hier in soort van in t zelfde schuitje: gister was mn nod en t was ook echt een nod helaas wel samen met een negatieven test dus zit nu ook weer te wachten..

Succes nog even!!

6. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Ik zal proberen geduldig te blijven maar is moeilijk hoor pfff

7. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja klopt!! Lukt mij ook echt niet altijd ;)

8. chiset81

chiset81 Actief lid

28 mrt 2011
    128
    0
    0
    Werd vanmorgen wakker en heb me daar toch last van m'n staartbotje.. Heb ik echt nooit en alleen gehad tijdens de vorige zwangerschap.. En dan duren 4 dagen wel heeeeeel erg lang hoor :(

9. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Pff erg dat wachten hè, had afgelopen maandag mijn nod donderdag gestest maar negatief!! Nu nog steeds niet ongesteld en sinds vandaag misselijk...ik wacht tot maandag en dan test ik weer!! Iedereen succes met wachten :(

10. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chiser81: jeetje dat wordt heel spannend dan inderdaad!

@sjim84: hier precies t zelfde afgelopen dinsdag mn nod.. Nog niets ook negatieve test en ga ook maandag weer testen. Grappig!

11. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

@elleinad, heb je ergens last van? Ik heb meestal last voor m'n ongesteldheid van m'n borsten en hoofdpijn!! En nu heb ik nergens last van, alleen sinds vandaag misselijk!

12. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! Ik heb normaal ook gevoelige borsten vooral aan de zijkant. Dat heb ik nu niet maar mn tepels deden de afgelopen nogal pijn. Maar dat wordt nu weer minder dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken haha even afwachten morgen :D

Wel een goed teken opzich dat je misselijk bent! Al is t niet echt fijn :S

13. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Nou heb me niet in kunnen houden dus heb vanavond getest!! Weer negatief:( maar nog steeds niet ongesteld!!
    Vreselijk irritant dit!!

14. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das balen! Maar geen bloed is goed! Probeer dat te onthouden..

Ik ga morgenochtend denk ik testen

15. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Ja precies!! Jij veel succes, ik duim voor je!!

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hay!

nou gister getest maar weer omo wit hoor! :S ik probeer mezelf nu een beetje positief te houden dat ik nog steeds niet ongi ben maar je dat deed ik vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon ongi 12 dagen later dus lukt niet goed.

ik zit nu al op dag 48! hoop echt niet dat al mn cyclussen zo lang gaan duren. maar aan de andere kant wel weer wat licht puntjes.. gister middag werd ik ineens behoorlijk misselijk. toen ik wat gegeten had was t weg. en nu net had ik dat ineens weer. ik heb een glas cola gedronken ( ooit gehoord dat dit zou helpen) en hup weg was t weer.
    verder gister tijdens t klussen( sorry hiervoor) deed t pijn! had t idee dat t mn baarmoeder was maar ja geen idee hoe dat zou moeten voelen dus kan ook wat anders zijn geweest... heb jij wel eens gehoord dat dit een symptoom was van iemand?

nou ja ik moet maar weer een paar dagen wachten en dan ga ik weer testen als er nog niets is.. :)

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe is t bij jou verder? nog steeds niets ook?

18. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Jammer is dat als die test gewoon weer omo wit is, ik durf bijna gewoon niet te testen!!
    Ik heb daar nog niets over gelezen/gehoord dat het een symptoom is..
    Hoop voor je dat die misselijkheid er iets mee te maken heeft!!

Hier nog steeds geen duivel te bekennen :cool: heb vanmorgen de dokter gebeld en de assistent zei dat ik nog maar een paar dagen moet wachten omdat misschien het hormoon nog niet meetbaar is. En dat ik niet meer s'avonds moet testen (omdat ik ander half liter vocht drink per dag)
    Misselijk valt vandaag erg mee, wel wat vaker krampen onder in de buik...

Afwachten dus maar weer!!

19. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat probleem heb ik nu dus ook! Ik wil echt niet weer een witte test zien en wil nu ook echt zo lang mogelijk wachten met testen. Hoop t een week of zoiets vol te houden..

Goede tekens bij jou dus! Sochtend testen is idd wel beter haha fijn dat je dokter je gewoon te woord stond! Ik belde vorige maand ook toen ik 11 dagen over tijd was en kreeg ik heel bot een antwoord dat ik maar s terug moest bellen als ik een maand later nog niet ongi was.. Gelukkig kwam t toen een dag later haha was zooo boos!!

Maar goed we wachten idd gewoon weer verder af. Heb jij al een idee wanneer je weer gaat testen?

20. Sjim84

Sjim84 Niet meer actief

Dat meen je niet, zeiden ze dat ja? Echt sommige dokters :x ik ben sinds een jaar veranderd van dokter ivm verhuizing en ben dol gelukkig met deze nieuwe, bij mn vorige zouden ze waarschijnlijk niet eens opnemen haha zo erg was het daar!! :$
    Als ik jou was zou ik ook goed pissig zijn geweest ja!

Ik denk dat ik zondag (als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk) samen met mn hubbie ga testen...de andere testen deed ik alleen!! Dus moet me nog ff inhouden :)

Deel Deze Pagina