Ik heb het idee dat het niet zo vaak voor komt, maar wie van jullie had pas na NOD een positieve zwangerschapstest? Ik zit vandaag op mijn NOD en normaal heb ik in de week vooraf ontzettend pijnlijke borsten en de dag voor nod al oud verlies. Ik heb tot nu toe nog nergens last van, dus dat is erg vreemd. De enige keer dat ik dit had, was bij mijn vorige zwangerschap (helaas MA). Afgelopen week twee testjes gedaan op 10dpo en 12dpo. Ze waren negatief al denk ik toch wel iets te zien (zie mijn andere topic).
Ik had pas een overduidelijke test 1 dag na mijn NOD deze keer. Terwijl de vorige keer 4 dagen voor mijn NOD... Ik duim voor je!!!!
Met mijn zoontjes en bbz heb ik gewacht tot ik overtijd was voor te testen nooit voor die tijd getest
Ik had bij mijn eerste pas na een week overtijd een positieve test en op nid was ie nig negatief, dus kan zeker, ik hoop te voor je!
Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te lezen dat er inderdaad meerderen zijn die pas na nod positief hebben getest. En inderdaad het is zeker afwachten. Het is ook mijn eigen schuld dat ik zo in onzekerheid zit. Omdat anderen al redelijk vroeg positieve testen hadden, werd ik enthousiast en heb ik voor mijn nod getest. Niet slim en de volgende keer ga ik proberen om dat niet meer te doen, hoe duidelijk de symptomen ook zijn. Net met naar het toilet gaan had ik trouwens wat roze op het toiletpapiertje. Afwachten, afwachten, afwachten.
In de meeste gevallen bij na nod pas positief testen,is het zo dat je dan je eisprong niet zeker weet,en de eisprong later is geweest,waardoor je dus officieel nog niet op je nod zit.
Hier bij de tweede erna pas een "duidelijke" daarvoor heel vaag itt Voorgaande zw . Eisprong en alles duidelijk ivm pregnyl zetten en cryo tp. M'n meisje was nogal laat ingenesteld en maakte heel traag hcg aan.