meer beweging als bevalling komt?

Discussie in 'De bevalling' gestart door pollywol, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Morgen ben ik 38 weken en van mij mag de kleine meid komen. Nu is ze gisteren en vandaag erg veel aan het bewegen. Betekent dat dat de bevalling nadert? Of gaat ze dan juist minder bewegen? Ik ga nu overal voortekenen zoeken :D

2. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Onze kleine uk is heel erg beweeglijk...
    Al weken!
    En nu... al bijna 42 weken, is onze uk nog steeds in zijn/haar
    ellement.... :)
    Dussss... Niet echt opbeurend he? :oops:

Groetjes,Alida

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    mijn mannetje was mij tussen de weeën door heerlijk aan het trappen erkte wel een verschil in HOE hij bewoog maar niet echt rustiger of drukker...

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier was ons mannetje erg rustig

5. pippin

pippin Lid

29 jan 2007
    48
    0
    0
    Ons kindje is continu druk, ben nu 41,2 zwanger, ik heb begrepen dat de meeste baby's rustiger worden paar dagen voor bevalling maar ja, zegt natuurlijk niets. Ook ik denk zoals de meesten; ja, nu gaat het beginnen. :oops:
    Ben vanmiddag om 13.00 uur gestript, hoop dat straks de weeen beginnen. KOM ERUIT!

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

haha ik moest zoo lachen om je laatste woorden KOM ERUIT :) :) 1 positief verhaaltje voor jou dan toen ik gestript was van destiney ben ik de volgende ochtend bevallen

dus bevalse en hoop dat alles goed met zowel jou als de kleine gaat

groetjes nathalie ;)

7. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier was mijn ons meisje erg rustig. succes met je aankomende bevalling!

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mijn tutje is ook nog steeds erg beweeglijk.. Hoop ook zo dat ze binnenkort besluit er uit te komen. Ik zoek ook overal voortekenen in en bij elk plasje kijk ik of er wellicht een slijmprop in het toilet zit (zelfs dan kan het nog even duren, maar ja.. ) .. Tja, we zijn gewoon nieuwsgierige a.s. mamma's!

9. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    toen ik die morgen op consultatie ging bij de gyn, zei die tegen mij ook dat de kleine veel bewoog... en zo ging hij verder: en meestal wil dat zeggen... dat het nog niet van plan is om te komen..." dus ik wil je niet teleurstellen...
    Ik ben die nacht wel binnen gegaan om te bevallen ;)
    zoek du smaar uit, haha

10. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    Bo20 je hebt gelijk we zijn gewoon nieuwschierig, hier ook zo's nieuwschierige as moeder hihi, weet dat het nog 5 weken kan duren, maar van mij mag het komen. Niet omdat ikhet zat ben absoluut niet, maar gewoon de verassing van wat zal het zijn!

Pollywol hoe is het jouw vergaan? is het gekomen toen het zo beweeglijk was of wacht je nog?

11. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Dank jullie wel! Blijft het dus als met alles: achteraf kun je misschien zeggen: dit was een teken, maar vooraf: ho maar. Jammer hoor :)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    onze 2e was met 41,1 wk erg druk. ik was smorgens getoucheerd maar zat nog potdicht.. de hele dag lekker ontspannen en erg lang onder de douche gezeten op een kruk..maar niks hoor.. savonds was de kleine zo ontzettend druk en flink pijnlijk aan het trappen dat ik er voor die dag niet meer in geloofde. ik had nl gelezen dat een baby juist heel rustig werd vlak voor een bevalling..toen mijn beste vriendin savonds om 23u wegging kreeg ik in de deuropening een flinke por en steek.. een uur later begonnen de weeen heftig en de volgende morgen is onze meid geboren... bij mij was het dus wel het geval, maar of het ook echt een voorteken is weet ik niet... kanook gewoon toeval zijn....

Deel Deze Pagina