Hey meis, jeetje wat moet jij je rot voelen in deze situatie zeg. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Ik heb verder geen ervaringen met deze testen (wij hebben er alle keren voor gekozen dit niet te doen) maar wel een nieuwsgierige vriend die altijd alles wil weten. Hij vroeg dus afgelopen maandag bij de 20 weken echo aan de echoscopist/verloskundige of ze het nu ook konden zien ergens aan als n kindje down had. De echoscopist/verloskundige zei toen dat ze het niet aan 1 specieaal ding kunnen zien maar dat er bijna altijd wel meerdere tekenen duidelijk zichtbaar zijn die er op wijzen. Liefs mij
Hoi Yasmine, wat vervelend allemaal voor je. Had je al met eerdere topics gevolgd. We zijn precies even ver in de zwangerschap en je stond ook op t punt van een VT. Deze heb ik gehad. Denk dat je er goed aan doet om idd een keuze te maken. Dan krijg je mogelijk ook rust in je hoofd. Dit lijkt me niet goed voor jezelf en de baby. Persoonlijk zou ik kiezen voor VWP, dan sluit je bijna alles uit en heb je ook duidelijkheid. Misschien kan je gyn je zelfs een spoedVWP aanbieden. Dan hoef je ook niet zo lang op de uitslag te wachten. Hoop echt dat je eruit komt en je wat rust vindt. De kans dat t misgaat met een VWP is echt heel klein hoor en t geeft je waarschijnlijk wel de rust. Hoop echt dat je je binnenkort weer wat beter voelt en ook kan genieten van je zwangerschap. T is allemaal wel heel bijzonder hoor en voorbij voor je t weet. Sterkte meid!