Hieronder onze 20 weken echo. We wilden niet weten wat het wordt, maar ik ben wel heel nieuwsgierig naar wat jullie denken. Bovenin zit de ruggegraat en links de billetjes. Misschien is het op deze foto ook wel helemaal niet duidelijk, maar ik heb gewoon geen inzicht in echo foto's. Alvast bedankt.
Ik zie het ook niet hoor. Ook wij willen het niet weten, maar ik moet je zeggen soms zijn we wel nieuwsierig hoor. Morgen zal de VK het wel vragen maar dan zal het antwoord wel nee zijn hihi.
je hebt bij 20 weken een toiletshot nodig, dus van de onderkant. je verloskundige zal ook niets kunnen zien denk ik.
Oke, dus als ik het goed begrijp is dit een foto van de boven/zijkant. Ik vroeg aan de echoscopiste of dat zij het gezien had. Zij had het wel kunnen zien.
ja maar niet op deze foto denk ik? ze kijkt namelijk sowieso naar de onderkant en ook naar het geslacht. bij ons is er op de 20 weken echo uitgebreid naar gekeken maar wij hebben niets gezien.
ik denk een jongen!!! het lijkt alsof ik links zijn balzakje zie???? weet niet zeker hoor ben er helemaal niet een expert in maar omdat je zei links zitten de billekes en ik zie daar toch echt iets ronds langwerpigs..
Absoluut geen geslacht zichbaar !!! Een echofoto van tussen de beentjes is de enige manier om het geslacht met deze termijn te zien!. Dit is een zij-aanzicht en kan er absoluut nooit een geslacht te zien zijn. sorry meis.
Ik weet denk ik al wat er uitsteekt. Dat is de navelstreng. Daar had ze het ook over dat die te zien was. En die dikee zwarte lijn is de aorta
Wil je het dan toch niet weten als je het hier vraagt? Je weet dat als je het echt wilt weten het aan de echoscopiste kan vragen...
Dat je het aan een zijaanzicht niet kunt zien bij 20 weken is niet altijd zo! Op deze echofoto zie ik ook niet wat het wordt, maar bij ons mannetje was in het zijaanzicht overduidelijk wat het geslacht is! Daar was een 'tussen-de-beentjes-foto' echt niet voor nodig Helaas heb ik er geen foto van, maar echt, het was onmiskenbaar, ook voor echo-ondeskundigen zoals mijn man en ik
ik vroeg me ook af of het klopt maar krijg steeds geen reactie als ik het vraag dit is toch een jongen? de echoscopiste heeft het gister aan ons verteld met een korte pretecho.