Hey dames, kunnen jullie me helpen aan wat tips? Dit weekend veel in bed gelegen. Ben steeds Heel licht in mijn hoofd en duizelig. ook word Ik dan ineens supermoe. Ik vind het zo Lastig. Hoe kan dit en wat kan Ik er aan doen? Want de hele dag in bed liggen is niks voor mij. Wil lekker in huis bezig. Hihi
Ik heb zelf smorgens veel last van flauw zijn.. Ik neem nu smorgens een glaasje ferro van roosvice.. Hier zit extra ijzer in..
laat je bloeddruk controleren bij de Vk of huisarts. VK kan dit ook wel tussendoor doen meestal. Het is vaak of ijzertekort of lage bloeddruk. In het eerste geval kan je ook staaltabletten nemen, en in dat laatste geval, meer zout eten (gebruik zelf Lakrisal salmiakpastilles) veel water drinken en meer rust nemen, tegenstrijdig maar waar ook meer bewegen/sporten... neem in ieder geval contact op met je VK hierover, zij kunen beide controleren! sterkte! (hoop dat het meevalt, heb zelf heel erge last van lage bloeddruk gehad, en zat vanaf week 23 thuis) je kan mij pb-en als je daar behoefte aan hebt.
Dank je voor je reactie. Woensdag moet Ik weer heen voor controle. Dus dan laat Ik het direct controleren. Of is het verstandig om direct contact op te nemen?
het kan een lage bloeddruk zijn, of lage hb, of een suikerlevel dat soms zakt.. Ik zou het bij de controle inderdaad even aangeven, dan kan de vk het uitzoeken. Bij lage hb helpt floradix erg goed en als het je suikerleven is dan kan het helpen om elk anderhalf/twee uur even iets te eten. Succes woensdag en hoop dat je je snel beter voelt!
Ior, deze dingen zijn vervelend maar niet echt gevaarlijk voor jou of de baby, denk dat je tot woensdag kan wachten, maar je kan je VK ook nu even bellen en vragen wat zij vinden! Succes!(en geen dank, daar zijn we voor toch?)
Dank jullie wel. heb vanmorgen een glas roosvicee ferro gehad. Dit hielp niet. Heb net een paar zoute dropjes gehad. Wat een verbetering zeg. Heerlijk. Had vanochtend mijn Hartslag ook ff gemeten. Was toen 102pm en nu 86pm. Toch een stuk beter nu gewoon ff lekker rustig aan doen de rest van de dag. Gaat vast goedkomen.
het klinkt wel als een lage bloeddruk, dat is heel normaal de middelste weken. Wel erg vervelend. Zorg dat je genoeg drinkt en beweegt. Juist door te bewegen stimuleer je die bloeddruk, als je gaat liggen/rusten daalt hij nog verder. Al ik het lastig soms, doe iets, al is het maar langzaam. Bij mij liep het rond de 18 weken af, en vanaf week 25 weer omhoog. En zout kan helpen, maar dat zou ik pas echt meer gaan nemen als je zeker weet dat het je bloeddruk is. Zo'n dropje kan helpen door de suiker en het zout, dus dat is ook lastig wat het dan was. Of even een kopje boullioun in de loop van de middag. Extra vocht en wat zouts.. ik zou woensdag wel afwachten..
deels herkenbaar, ik heb ook lage HB, lage ijzer en lage bloeddruk alleen had ook toen suiker.....qua tip voor nu direct is heel chliche maar ik kreeg mee altijd opkikker bij je te hebben voor even de " time Being" verder zoals ook al genoemd, laat even goed je bloeddruk, ijzer, HB en ook suiker nakijken,.....want ergens daarin kan wel een oorzaak liggen. verder sorry is het heel moeilijk los daarvan een tip te geven
ik heb er ook veel last van en bij mij helpt een opkikkertje of dubbelzoutjes (dropjes) erg goed. misschien dat de vk woensdag nog tips heeft? ik hoop dat het snel overgaat!
zwangerschapsvitamines slikken daar zit ijzer en alles in wat je nodig hebt ik was ook altijd eerst ligt in mijn hoofd sinds ik dat slik ga het met mijn steeds beter je kan ze al bij etos of kruidvat kopen