Hey hey Wij hadden vandaag de 11 weken echo, en we hebben ontzettend moeten lachen. de vk stond er ook van te kijken hoe actief ie was hahaha. Ons kleine spruitje was echt aan het jumpen en met het gezichtje naar ons toe en zwaaide toen met het handje, zo lief!!!! de baby bleef maar springen en zwaaien en op een gegeven moment was ie moe zo lief. ik moest het even kwijt! wat een geweldig gevoel
Haha geweldig he! Dat was bij ons net zo, de hele tijd te springen met de beentjes in de lucht en af en toe de handjes in de lucht... zo schattig
Aaaaaaah zo schattig heh Hier ook al met 9 weken dat hij de hele tijd aan het stuiteren was En het is nog steeds niet veranderd Maar heerlijk hoor. Geniet maar lekker
ik ben helemaal blij! alle zorgen waren ineens even helemaal weg! ik kon alleen maar lachen.. ik heb de teentjes en de vingertjes geteld!
Leuk is dat! Die van mij lag bij de 10 weken echo met heel zijn lijfje steeds stil behalve met zijn beentjes, die was ie continue in de lucht aan het gooien
leuk he? geweldig gewoon. constant sprong ie zo omhoog en dan zagen we zelfs het gezichtje van voren en dan sprong ie weer terug en zwaaide t kindje met zn handje. echt een wonder.
Jaa leuk is dat he om dat te zien.. Nou ik had dat dus ook met de 11 weken echo en de 13 weken echo. baby zit op en neer te wuppen en hoofdje heen en weer en armpjes alle kanten op, en de beentjes ook op en neer. de VK zei nog dan heb je geluk als je dat ziet, want meestal liggen de babytjes te slapen.. Maar zo te lezen, komt dat wel vaak voor dus.. en bij de 13 weken echo was die ook gewoon weer drukjes.. hihihiih
Nu al een paar echo's gehad en onze kleine is ook altijd ontzettend actief! Met de nekplooi meting ook een paar keer moeten draaien op mijn zij omdat die kleine de meest rare positie's aannam, behalve de goede hihi. Uiteindelijk viel ze in slaap en kon de nekplooi gemeten worden. De 20 weken echo was ook heel mooi. We hebben ook nog even op 4d stand gekeken en zagen hoe ze over haar gezichtje zat te wrijven en het lichaampje heen en weer ging! Het is inderdaad echt een wonder!
Hier ook zo'n enorme stuiterbal Bij de termijnecho was een meting nog erg lastig, omdat ie geen seconde stil bleef liggen! Ook voel ik hem sinds 14 weken al en sinds 16 weken iedere dag wel een paar keer, zegt ook wel wat denk ik Ben benieuwd hoe het volgende week is, zou wel leuk zijn als ie ons even tussen de beentjes zou laten kijken!
elletjo, hoe voelt dat dan op 12 weken, toen je wat voelde in de buik? wat voor soort gevoel is dat nou??
12 weken voelde ik nog niks, met 14 weken voor het eerst! Bij mij voel ik gewoon steeds wat langs mijn buik schuiven van binnen. Dus niet echt plopjes of schopjes, maar meer een veeg. Nu gaat dat al 10 minuten achter elkaar door, alsof hij aan het woelen is
hier ook zo een actieve baby! op alle echos tot nu toe al heel druk geweest. 12 weken echo duurde een half uur omdat mevrouw niet stil wilde liggen en de vk haar dus niet op kon meten. ze is nog steeds heeeeel druk en is heel de dag lekker aan het bewegen in mn buik. ik ben benieuwd hoe ze zal zijn als ze geboren is!
hier ook. bij de 20 weken echo bewoog hij zoveel dat er niet echt foto's konden worden gemaakt waar je iets op zag
Die van ons was bij de twintig weken ook echt een stuiterbal, de echoscopiste moest ook foto's maken tussendoor om wat te kunnen zien omdat Finn zo aan het bewegen was. En het is nog steeds een stuiterbal
wat n leuke reacties allemaal. ben benieuwd wanneer ik hem of haar ga voelen! heeft dat nog ergens mee te maken of niet?
Hier met de 12weken echo ook een echt stuiterend kindje. Ging steeds met de billen omhoog, grappig om te zien. Bij de 20 weken echo bewoog ze ook, maar niet zoals de echoscopiste wilde Ook op m'n zij moeten gaan liggen enzo, maar ze was eigenwijs!
Bij ons was ons kindje ook heel bewegelijk. Mn vriend zei nog; "die is lekker aan het dansen!" Hahaha geweldig! Jammer dat we het nog niet voelen