Het is inderdaad echt een geweldig gevoel! Ik herinner me niet dat ik zo gelukkig ben geweest! Mn vriend zei dat hij me nog nooit zo had zien lachen! Het is echt geweldig.. Heb er niet eens woorden voor!
Haha wat een leuke verhalen!! Inderdaad genieten en dat het lekker beweegt lijkt me alleen maar goed.
Hier ook een actief kindje! Bij de termijnecho zei de echoscopiste ook al: wat een beweeglijke baby. Bij de 20 weken echo idem dito. En bij de pretecho was ze ook al zo druk. Ze moest iedere keer opnieuw opzoeken. Haha, zo schattig. Wat een gelukzalig gevoel geeft zo iets he?! Dat had ik me nooit voor kunnen stellen. Ik heb mijn placenta overigens aan de voorkant liggen. De bewegingen worden dus enigszin gedempt. Maar desalniettemin voel ik haar echt heeeeel vaak. Ze heeft ook tig keer de hik, haha. Ik denk dat ik met 17 weken voor het eerst het idee had dat ik haar voelde. Maar ik vond het moeilijk om onderscheid te maken tussen haar bewegingen en het rommelen van m'n darmen.
Ons kindje is ook heel druk! Met de 12 weken was ze al heel bewegelijk, met 20 weken weer. En ook iedere keer met hartje luisteren zijn de vk's (heb er 3 die afwisselen) dat het wel een druk kindje was. Alleen afgelopen dinsdag was de eerste keer dat ze stil lag met hartje, toen lag ze waarschijnlijk te slapen. Konden eindelijk hartje regelmatig horen, zonder steeds bewegingen tussendoor.
Hier ook een heel druk kindje bij de 20 weken echo. De vk zei ook dat ze het geen wonder vond dat ik het al zo goed voelde! Vind het heel fijn om het kindje vaak te voelen. Nu zijn er wel wat dagen dat het wat minder is en daar ga je dan op letten. Maar goed het moet toch een keer slapen! haha...
hier ook zo eentje die absoluut niet stil zit. Heb echt heel vaak echo's gehad (en lang) en vaak hartje gehoord maar kleine was nooit rustig!! terwijl mijn zoontje juist in de buik weer zeer rustig was haha