Hoi iedereen, Ik ben nu al een goeie maand of 2 gestopt met de pil. De eerste maand ontpillen viel goed mee. Maar nu de 2de maand is een ramp. Buikkrampen en pijnlijke borsten. Ook krampen bij het plassen. Ik las wel al dat dit kan voorkomen maar ik vind het raar dat het na de 2de maand pas voorkomt. Wie had dit nog en hoelang duurt dit?
Ik had er ook best last van en kreeg toen ook allemaal zwangerschapssymptomen. Het is heel normaal! Even doorbijten en dan ben je er vanaf.
Hier ook heel veel last testen gedaan en nu toch ongesteld. De ha zei je lichaam kan er raar en heftig op reageren.
Ik heb een maand na het stoppen vd pil ontzettende koppijn gehad. Ook wel ander e"afkick-verschijnselen" maar die herinner ik me niet meer zo goed(gelukkig! :-D ). Ik voelde me na een maand wel veeeeeeeeel beter in mijn vel! Het is heel normaal hoor dat je lichaam reageert, eigenlijk is het gewoon troep die pil, maarja, soms kun je niet anders. Ik ben ook weer aan de pil(cerazette), maar puur als overbrugging tot we toe zijn aan een 2e. Alst gezin compleet is laat ik me helpen en komt er geen pil meer in. Bah!