Jullie zullen vast denken daar heb je haar weer Maar vannacht had ik t niet meer. Ik kreeg ineens hele erg kramp in me rug en me benen voelde dood aan. De pijn in me rug is niet te beschrijven ze deedde zoveel pijn ik kreeg t er koud van....ik ben toen maar gaan douche om half 2 vannacht maar t werd toen alleen maar erger, daarna kreeg ik hevige krampen in me buik en me buik werdt kei hard en ik kreeg ook harde krampen in me vagina en onderbuik. Toen kreeg ik t gevoel dat ik moest poepen tijdens de krampen, maar dat hoefde ik eerst niet, ben daarna toch maar naar de toilet gegaan en toen moest ik een beetje poepen tijdens t poepen kreeg ik zulke harde steken in me kont en vagina t was gewoon niet normaal meer. (sorry voor t vieze gepraat) Ik heb haast niet kunnen slapen omdat me benen zo pijn deede en ik kon op geen ene manier lekker liggen want de krampen bleven aan houden. Nu gaat t gelukkig weer maar heb ik af en toe nog krampen en t dodelijke gevoel in me benen en heupen en harde buiken. Ook trilde ik helemaal van de pijn vannacht. Waren dit dan toch weer de weeen vannacht....er zat niet echt tijd tussen want de krampen hielden aan vannacht er zat geen stop tussen. Liefs Lieverdje,
Ik zou heel even de vk bellen om je verhaal te doen en zij kan je dan misschien vertellen wat het was. Ik weet het namelijk niet.
Ik zou idd je VK even bellen en haar in elk geval op de hoogte stellen van je verhaal. Het klinkt niet echt als weeen maar ja dat zegt niks.