alleen mijn man ben gelukkig nog net thuisbevallen aanwezig waren: man lief 2 kraamverzorgenden 1 verloskundige 3 ambulanchebroeders volgende x weer graag thuis alleen dan hopelijk zonder ambulanche broeders mag trouwens wel had er geen last van alleen zoon lief vond de bevalling niet zo leuk meer
ik wil het echt alleen met mijn man doen. Oké verloskundige en kraamverzorgster (zal lekker druk worden want we hebben een kleine slaapkamer op zolder!). Ik wil ook niet dat iemand weet dat ik aan het bevallen ben en al helemaal mijn mams niet, die is zo'n zenuwpees! Die zou 10x bellen volgens mij hoe het er voor staat! We gaan ook pas bellen als ik weer schoon en fris ben en alles klaar is, en natuurlijk op een schappelijk tijdstip, niet midden in de nacht, en wanneer ze mogen komen loeren? Als wij daar klaar voor zijn!
bij allebij de bevallingen die ik heb gehad was alleen mijn man erbij en kwam er wel bezoek direct erna, zo was mijn oma er 5 minuten na de bevalling om haar achterkleinkind vast te kunnen houden, dat was wel bijzonder
Ben thuis begonnen, eerst waren mijn vriend, mijn oma, moeder en schoonmoeder hier. En uiteraard de vk en de kraamhulp. Daarna is mijn oma weggegaan en is mijn schoonzusje gekomen (die had ik gevraagd om te filmen. Omdat de persweeen afnamen ben ik naar het ziekenhuis gegaan, en helaas mocht mijn schoonzusje niet mee. Toen was ik met mijn vriend, moeder, schoonmoeder en de vk, en heeft mijn moeder gefilmd. Later kwamen hier nog de gyn en een co-assistent bij, en ik geloof dat er ook nog een verpleegkundige bij is geweest. Lekker drukke bedoeling lijkt het, maar ik moet zeggen dat ik zo in mezelf gekeerd was dat ik er geen last van had Ze moesten me overigens wel met rust laten en vooral niet teveel tegen me praten, want dan werd ik kwaad
Ik ben heel close met mijn ouders en zusje, die zou ik erbij willen hebben samen met mijn man of dat ze op de gang wachten (ik wil in zh bevallen). Maar als die 5 minuten na de bevalling binnen komen lopen, zou ik daar heel blij van worden. Mijn schoonouders en schoonzusje zijn hele lieve mensen, maar ik wil ze eigenlijk het liefst pas de volgende dag ofzo zien. Helaas denkt mijn man er anders over: of beide families, of niemand. Heeeel eventueel mijn moeder als ik dat echt graag zou willen bij de bevalling zelf maar verder gelijke monniken, gelijke kappen wat hem betreft. Lastig hoor, hij krijgt immers ook zijm eerste kindje en zijn ouders ook een eerste kleinkindje, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat ik echt iets aan ze heb. Is dus nog een discussiepunt, haha! Overigens werd ons aangeraden er in ieder geval op tijd over beginnen na te denken zodat je eventueel wat al te enthousiaste mensen alvast wat ehm... minder enthousiast kan maken (voorbereiden op dat jij er misschien heel anders over denkt dan zij verwachten).