wie hadden/willen jullie bij je bevalling ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Magdalena6, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Mijn man is bij de bevalling aanwezig en mijn moeder en schoonmoeder.
    Waarschijnlijk zelfs als die mogelijkheid er is mijn schoonvader ook, want ik wil deze bevalling graag gefilmt hebben... ;)

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als het voor jou een optie is (dat was het voor absoluut niet ;) vooral m'n man zag het niet zitten) dan zou ik inderdaad uitgaan van bovenstaande. Wij wilde eigenlijk pas de ouders bellen als Fae geboren was, maar de bevalling eenmaal bezig was, heb ik op een gegeven moment toch m'n ouders gebeld of laten bellen-dat weet ik al niet meer- gewoon omdat ik he toch wel erg prettig vond als ze het al wisten, dat we al zolang in het ziekenhuis waren enzo.

3. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ik zou zekers mijn ouders bellen als de weeen zijn begonnen en dat ik dan op het punt sta om naar het ziekenhuis tegaan maar mijn schoonouders (ja het blijft toch de ouders van mijn vriend) ;) die bel ik dan als ik in het ziekenhuis lig , maar wil ze zkers niet bij mij bevalling ...! :rolleyes: :) zou dan echt alleen bij moeder er EXTRA bij willen hebben maar of ik dat ook doe...? ben er nog niet over uit... :rolleyes:

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Bij mijn 1e was mijn moeder erbij (en mijn ex man dan).
    Deze keer woon ik iets te ver weg om mijn moeder erbij te hebben denk ik.......dus alleen met mijn man.

5. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Bij mijn 1e was alleen mn man erbij (ok, en de VK en KV). Met de 2e als het goed is ook mn jongere zusje, die vindt het helemaal geweldig :-D.

6. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik wil echt alleen mijn vriend en de VK (en kraamhulp) bij hebben, zeker bij de eerste.

Ik weet dat mijn moeder er heel graag een keer bij wil zijn, maar dat is voor mij pas een e voor een volgend kind.

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou ik wilde dat min vriend en mijn moeder erbij waren en mijn schoonmoeder kwam ook af en toe ff kijken, maar ik moest naar de ok, dus uiteindelijk is alleen me vriend erbij geweest en een heleboel mensen van het ziekenhuis blijkbaar, waar ik niet op heb gelet.

8. Dora2003

Dora2003 Lid

13 feb 2008
    64
    0
    0
    Alleen mijn man was erbij met de eerste.
    Heb wel een geweldige band met mijn moeder maar ik vind het iets voor met zijn tweetjes.

De tweede wordt een keizersnede (zo is de 1e uiteindelijk ook geboren) met alleen mijn man. Ook al zou het een normale bevalling zijn zou ik nog steeds alleen mijn man erbij willen hebben.

Succes met je keuze!

Gr. Dora

9. Irma1968

Irma1968 Actief lid

12 sep 2008
    145
    0
    0
    Wij wilden het met z'n tween doen maar op een gegeven moment moest mijn hubby toch echt een keertje eten en plassen( heel wat uurtjes zitten knijpen) aangezien dat van mij niet mocht heeft hij mijn moeder maar gebeld hahahahah. Ze kwam binnen rennen toen ik mocht gaan persen ...

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

bij onze kleine djayden waren mijn beide ouders erbij! dus zowel me moeder als me vader! :)
    En me vriend! om niet te vergeten ;)

Op het moment van de bevalling vond ik het fijn dat mijn ouders er waren! van te voren dacht ik van.. hmm alle twee mijn ouders wil ik dit wel? maar op het moment kon het me niet schelen!

Vond het heel fijn.. en weet eigenlijk niet wat ik met een tweede zou doen..

moet wel zeggen dat mijn vader echt op een afstand heeft gestaan en bij mijn hoofdeind.. heeft namelijk ook gefilmd..

Maar schaamde me niet ofzo.. en me vader vond het natuurlijk ook heel bijzonder om de bevalling mee te maken.. want vaak worden die vaders een beetje vergeten :D daarom wilde ik mijn vader er ook bij betrekken en gaf hem de keus om erbij te zijn als ie dat wilde.. en hij was er :D

Groetjes

11. billie78

billie78 Actief lid

25 nov 2007
    148
    1
    0
    Alleen mijn man en uiteraard diegene die helpen(verloskundige en kraamhulp), mijn ouders gaan op mijn zoontje passen als het zover is(hopenlijk duurt het niet lang meer ;) )

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik wil alleen mijn man erbij, verder geen pottekijkers! Ik heb dat kleintje ook met mijn man alleen gemaakt en zal hem ook met hem erbij op de wereld zetten! En ja, de gyn natuurlijk en de verpleegkundigen, de verloskundige....het is al druk genoeg om dat bed! Als het kindje er is en wij hem/haar uitgebreid hebben bewonderd, gaan we iedereen pas bellen!

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik wou vorige keer alleen met mijn man, maar uiteindelijk is mijn moeder er toch een hele tijd bij geweest tijdens de weeen (niet tijdens de geboorte overigens). Toen ze in het ziekenhuis zeiden dat ze de inleiding de volgende dag opnieuw zouden proberen, had ik haar nl gesmst dat de baby niet vandaag zou komen. Toen vroeg ze of ze even op bezoek mocht komen. Maar toen ze alles uit hadden gezet gingen de weeen gewoon door, en was ze er dus bij.

Achteraf ben ik blij dat ze erbij was, want ze heeft enorm goed meegepuft en moed ingesproken enzo. Als ik weer zo'n bevalling krijg als de vorige keer, dan mag ze er van mij bij zijn, en deze keer wel tot het einde. Maar ik heb het niet op voorhand afgesproken, want als het goed en snel gaat vind ik het niet nodig.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik wil en wilde alleen mijn vriend erbij hebben. Tenminste natuurlijk ook de gynaecoloog etc, maar van familie enzo verder niemand. En er is ook niemand in de buurt geweest. Prima bevallen zo ;).

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mijn man en natuurlijk de VK en de kraamverzorgster

Deel Deze Pagina