wie heb dit ook? herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tamara1984, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    hey meiden!
    ik zit mezelf helemaal gek te maken met al die verhalen die ik lees over zangerschap, ik ben nu 5 weken zwanger :D en nu heb ik met 8 weken mn 1ste echo SPANNEND! Alleen dit is mijn vraag ik voel nu natuurlijk nog niks alleen een soort ongi gevoel af en toe vooral s,middags en s,avonds t ergst alleen nu zit ik mezelf al helemaal bang te maken dat straks met de echo niks te zien is of iets fout is want ik lees overal dat als je zwanger bent je zo gelukkig voel enzo ik voel alleen maar onzekerheid en ongeloof stom he ben wel blij hor alleen ik geloof t niet denk, en nu lees ik overal dat veel vrouwen die dit voelde dat het niet goed zat enzo HEELUP is dit normaal bij de 1ste x zwanger?
    x tamara

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heel herkenbaar meid! Die onzekerheid blijft wel even ben ik bang..je weet dat je zwanger bent maar je ziet niks..voelt niks..Vertrouw op je eigen lichaam en geniet! Dan komt het goed!
    Liefs

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Die onzekerheid heb ik telkens weer elke keer als ik naar de verloskundige moet denk ik ow jee zouden ze het hartje wel kunnen horen .... Maar komt allemaal goed meis...

Maak je niet te druk want dat is niet goed voor je

Liefs chantal

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heel herkenbaar, enne, makkelijker gezegt dan gedaan maar probeer er gewoon zo veel mogelijk van te genieten. Anders kan je je 9 mnd lang om van alles druk blijven maken.... ;)

5. Carvi

Carvi Lid

10 jul 2006
    38
    0
    0
    klinkt heel herkenbaar, ik had het ook.... het is ook allemaal zo onwerkelijk die eerste paar weken. als je zometeen dat kleine hartje hebt gezien dan voel je je helemaal top, maar ik vond het daarna altijd onwijs lang duren voordat ik weer kon gaan.

die pijnen die je hebt, zijn denk ik bandenpijn. ik heb dat ook een tijd gehad in het begin (en nu soms weer) gewoon een teken dat je baarmoeder het groeien is.

waardoor ik in het begin zo zat te stressen is door al die verhalen van anderen en in boeken en zo. toen ik me daar gewoon voor afschermde, voelde ik me een stuk beter.

veel succes tijdens je zwangerschap,
    Carolien

6. Hoi! Ik heb dat ook hoor! Het is nog zo klein allemaal en ik voel ook nog niks! Niet misselijk, zere borsten een klein beetje. Ik voel ook een beetje dat ongi gevoel. Maar dat is gewoon je baarmoeder die aan het groeien is! Bandenpijn voelt anders, die voelen als steken in je lies.

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Mijn eerste echo had ik met 9 weken. Ik zag een "wormpje" onderin liggen en had t hartje gehoord en gezien.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu pas sinds mn 12 weken echo wat geruster ben. Ik zag met 12 weken echt een kindje, het "speelde" in mn buik enz dus veel wezelijker dan die met 9 weken.

Als ik wat voel of zo dan denk ik ook meteen van ow wat is dit en dat en kan t kwaad. das normaal denk ik. Ik voelde wel altijd mn borsten en een soort ongi gevoel.
    Dat ongi gevoel heb ik nog steeds dus das normaal, dat zei de vk ook.

Ik zou zeggen lekker genieten :D

8. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    bedankt voor jullie lieve reacties super man dat iedereen een beetje t zelfde heb en voel, ik heb wel ENORME :confused: vreetbuien haha niet normaal ook herkenbaar? maar ik probeer me nu ook ervan af te schermen hor van al die nare verhalen ik weet dat t gebeurt hor maar ik trek me er veel te veel van aan! nou aftellen hor nog 3 weken en dan naar de vk SPANNEND!
    Liefs Tamara.

9. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Idd, niet te veel van die verhalen lezen en niet te veel bij stil staan! En de angst dat het fout gaat blijft toch wel een beetje.. En logisch dat het pas wat echter voelt als je je kleintje gezien of gehoord heb!
    Succes ;)

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Die ongi pijntjes zijn echt heel normaal. Ik heb ze nog af en toe. Het is gewoon een spannende periode maar toch ook vooral heel bijzonder. wel en niet hebben van kwaaltjes zegt echt niets.
    Dat je niet direct gelukkig, blij etc bent is toch logisch. Je moet in je zwangerschap groeien en de hormonen doen ook zijn werk, goed teken ;)

Deel Deze Pagina