hoi medezwangeren! Ik ben nu 15 weken zwanger en had gisteravond het idee dat ik ons kindje voelde in mijn buik! Het duurde helaas maar kort en daarna heb ik het ook niet meer gevoelt... (voelde alsof er een belletje lucht plopte in mijn buik, beter kan ik het niet omschrijven Met hoeveel weken voelden jullie je kindje? en kan ik het uberhaubt wel voelen met 15 weken of was het een baby-morgana : liefs jess
Das niet vreemd hoor. Ik heb t ook gehad. Maar 1 keer en toen voelde ik haar vanaf 18 weken eigenlijk dagelijks. De ene voelt het vroeger dan de ander. Liefs, Duveldraakje
Leuk voor je! ik voelde mijn kindjes vanaf vorige week. eerst voelde ik alleen aan de linker kant en daarna ook aan de rechter kant. ik beschrijf het als een borrelend gevoel, je weet dat het je darmen niet zijn omdat het toch echt iets anders voelt, ik vond dat ik ook vroeg was maar met een tweeling kan het dat je eerder leven voelt.
Ik voelde de baby voor het eerst met 16 weken en heb het de week erna nog niet dagelijks gevoeld. Daarna dagelijks en het wordt steeds heftiger. Het is wel vroeg (zeker bij eerste kindje), maar kan dus wel. De VK kon bij mij ook al bij 10 weken het hartje laten horen. 't scheelt geloof ik ook of je placenta voor of achter ligt.
het is natuurlijk wel gek om je kindje voor het eerst te voelen... Ik wacht geduldig op de tweede keer, dan weet ik het in ieder geval helemaal zeker! Dat jullie nu zeggen dat het inderdaad met 15 weken mogelijk is stelt me wel gerust! Was het toch geen baby-morgana! maar gewoon een baby!
Ik voelde 'm ook al met 14 weken. Niet dat ik toen al zeker wist dat dat het kindje was hoor, maar het voelde zeker als een nieuw gevoel. Vanaf ongeveer 18 weken voel ik het dagelijks de hele dag door. Als ik naar mijn buik kijk dan gaat ie ook op en neer. Echt een heel maf gezicht! Maar leuk om te weten dat je kleintje dat doet