hoi 17 mei heb ik mij eiersprong gehad ook gevoeld de 22 mei kreeg ik een bloeding niet veel maar ook niet weinig wel helder bloed niet zoals ik normaal heb dan is het veel donkerde. 23 mei was zo goed als over nog een beetje oud bloed. pas de 31 mei moet ik ongi worden en ben altijd optijd. nu heb ik ook van die ongi gevoel. ik heb dit eerder gehad alleen toen was het een ei die gevuld was met vocht een soort cyste daar kan je ook zwangerschaps syntomen van hebben. alleen toen had ik geen bloeding. dit is wel anders. ergens hoop ik dat het gelukt is maar ben al vaak teleurgesteld dat ik u maar afwacht. zijn er meer die dit gehad hebben en zwanger bleken te zijn als het goed is kan ik 2 juni testen. o ja ik heb nu ook last van lichte pijn in mijn rechter lies. gr. jojo29
Hoi jojo Het kan een innesteling zijn maar zeker weten doe je het niet, je moet nog heel even 7 dagen geduld hebben. Ik weet eigenlijk ook niet wanneer zo'n innesteling plaats vind, jawel tussen 5-10 na de ovulatie maar je leest telkens andere verhalen. De een zegt zo'n innesteling na NOD te hebben, de andere met 5 weken. Ik weet het niet. Duim voor je dat het dit keer raak zal zijn. Gr yach
hoi yach ja ik ga ook nergens meer van uit. alleen heb ik dit echt nooit ben altijd optijd al 2 jaar lang voelde me ei de 17 mei en 22 mei kreeg ik een bloedng. tot gisteren en daarna wat oud bloed. en nu heb ik nog steeds het gevoel of ik ongi moet worden en last van mijn liezen. die andere keer was het een ei die bleef zweven en knapte. maar toen heb ik geen tussen tijdse bloeding gehad en nu wel ik wacht het af misschien is het gelukt en misschien ook niet. maar voel me wel vreemd ben erg stil afwezig en vaag miselijk. maar testen doe ik nog niet te vroeg en zekerheid heb ik dan nog niet. nog een aantal daagjes afwachten. en hoe is het met jou het wilde bij ook niet echt vlotten he. is er al wat of nog niet ik hoop het zo voor je. ze zeggen altijd tegen mij waar blijft de tweede. tja als het allemaal zo makelijk ging je krijgt het niet kado de meeste moeten er toch echt wat voor doen. nou ik wacht af en wie weet binnenkort misschien wel goed nieuws voor ons bijden gr.jojo29
Haaai jojo. Mijn regels zijn doorgebroken, balen maar we gaan weer vrolijk verder. Dus je hebt nog niet eerder zo'n tussentijdse bloeding gehad. Wie weet is het een innesteling, hoop het echt voor je. Zoals het klinkt lijkt het mij wel een innesteling (als je zeker weet dat je 17 mei je eisprong had). Spannend meid, duim voor je dat het raak is bij je. Succes! Gr yach
Hoi yach jeetje jammer zeg. ja ik ben altijd keurig optijd ongesteld nooit eerder en zeker niet meer dan een week eerder mischien een keer een dagje. maar volgens de bereking moest ik 17 mei hebben en het bgekke is ik voelde hem ook op de 17 de. en zo bloed verlies heb ik ook nooit gehad helder bloed roze rood waterige normaal met mijn ongi heb ik donker rood en vrij dik zeg maar met bruin erin sorry voor de details. dus ja ik hoop het en ik heb nog steeds het gevoel of ik ongesteld moet worden terwijl de bloeding maar een dag duurde en nu helemaal weg is. ook soms vaag misselijk. maar ik moet echt me geduld bewaren om nog geen test te kopen. wil daar echt mee wachten bang voor teleurstellingen. nou hopelijk is het raak. nou ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn. heb je er nooit aan gedacht om zo'n spoeling te laten doen bij de gyno ze spoelen je eierstokken door het kan zijn dat je mischien een kleine verstopping heb. ze deden het bij mij ook en drie maanden later was ik zwanger van reyano mijn eerste. volgens de gyno die ik had was dat vaak zo dat vrouwen zwanger raakte naar zo spoeling. maar ik hoop het snel voor je meid. het is elke maand afwachten. gr.jojo
Dank je wel voor je lieve woordjes, ik gun het ook jou en alle vrouwen met een kinderwens. Ben altijd zo blij voor anderen als ik lees dat het eindelijk gelukt is, of iemand nou 1 maand bezig is of veel langer. We hebben allemaal dezelfde wens. Je bedoelt een HSG onderzoek, ja die heb ik gehad (zie mijn ondertekening) ze hebben m'n eileiders doorgespoeld, alles was in orde dus daar kan het niet aan liggen. Wel heb ik een onregelmatige cyclus, echt vervelend, het is altijd weer een gok wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben. Beter is om nog niet te gaan testen meid, want je hebt eigenlijk pas zekerheid als je niet ongesteld bent geworden dus na je NOD testen is beter. Want genoeg meiden testen voor NOD positief en dan worden ze alsnog ongesteld, maak je je zelf alleen maar verdrietig mee lijkt me. Maar zo'n bloed verlies na je eisprong is een goed teken, ook de misselijkheid. Spannenddd, hopelijk is het raak voor je.
hoi ja bij was ook alles goed toen maar werd wel drie maanden ater zwanger. je heb best kans dat het bij jou ook zo is je weet het maar nooit. ik hoop het zo voor je. ja ik wacht even met testen. gedult gedult gr.jojo 29
He Jojo, ik heb hetzelfde als jij. Ik had de 17e of 18e mijn eisprong, heeft de gynaecoloog vastgesteld. Ook ik had op 22 mei wat bloedverlies! Hopelijk goed nieuws voor ons allebei!
hoi nou dat hoop ik ook heb nu steeds meer last van mijn buik het is er en dan weer niet. ook heb ik last van vloed erg vochtig en vaker plassen vaag misselijk. maar ik kon mijn geduld weer eens niet bewaren en heb een test gedaan heel vreemd zo'n test van kruitvat 2 voor 5 euro met pypetje bij het test venster duidelijk dikke roze streep en bij de controle een hele gebogen roze streep zo gebogen dat ie achter het venster valt je moet hem open maken om het te zien normaak komt er niks roze blijft alles wit. maar ik ga er niet van uit misschien test ik gewoon te vroeg zondag of later test ik wel weer als ik ook echt overtijd ben. nou spannend meid ik hoop voor je dat het raak is. gr.jojo
Met een pypetje? Nog nooit gezien of van gehoord. Ik had een test gekocht van de DA, zijn ook best goed En suc6 met afwachten nog, is erg moeilijk he
hoi ja kan je wel zeggen ik heb er geen vertrouwen meer in. die zijn van het kruitvat 2 voor 5 euro heel vreemd maar test zondag of later nog een keer. afwachten gewoon. gr.jojo
hoi ik zit net te lezen ik kan nog helemaal niet testen. als ik 22 mei mijn inesteling heb gehad dan kan ik pas tetsen 1 juni ze zeggen 10 dagen naar innesteling kan je testen dat is bij mij dus 1 juni. ik zat te lezen omdat sommige eerder positief testen voor nod. maar die hebben waarschijnlijk een ander cyclus eiersprong veel eerder natuurlijk spannend heb weer wat hoop. het zou wel vreemd wezen dat die bloeding mijn menstruatie was was veel roze en helderde en veeeeel te vroeg ik ben altijd keurig op tijd 2 jaar lang alleen had ik de een keer meer bloedverlies dan de andere keer. maar altijd keurig op tijd. maar je lichaam kan je echt goed voor de gek houden. dus ik wacht maar af. gr. jojo
op www.matcare.nl kun je testen heel goedkoop bestellen. 3 testen voor 8euro en 9 stuks voor 14.99. Alvast een voorraad in huis ja.. succes ermee! ik krijg ze morgen binne en dan ga ik testen
hoi nou begint ik echt last te krijgen in rechter lies zeg trek helemaal door naar mijn bovenbeen. ook heb ik veel honger maar dat heb ik meestal voor nod en zoete trek chocola en zo. het wordt dus spannend. wel even duimen he! gr.jojo