Wie "heb" jij op Social media?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 2 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Maar wat plaats je dan? Recepten oid? Of dingen vanuit je geloof? Ik zie social media als iets persoonlijks namelijk. Behalve de bedrijfspagina die ik beheer voor het bedrijf van mijn vriend haha. Maar dat is weer anders.
     
  2. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.106
    15.619
    113
    Vrouw
    Facebook: Familie, collega's, klasgenoten en vrienden.
    Ik zet er weinig op .

    Instagram : paar mensen en ik volg @Adje :D.
     
    Adje vindt dit leuk.
  3. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Super tof!
     
  4. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Dingetjes over mijn leven als emigrant, soms recepten en religieuze dingen inderdaad en alledaagse tips om je leven te verduurzamen.
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Grappig want ik vind dat dus ook wel redelijk persoonlijk haha. Het eerste dan vooral. Super leuk dat je even reageert erop, thnx! :)
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  6. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.259
    19.014
    113
    Klopt wel hoor, en ik houd het ook best algemeen. Maar dus geen foto's van onszelf, ons huis, woonplaats, specifieke informatie etc. Ik volg ook best veel andere emigranten (met name Nederlandse vrouwen dan), dat vind ik erg leuk.
     
    hummeltje5 en Malbec vinden dit leuk.
  7. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Ik stuur je een pb :)
     
    suus02 vindt dit leuk.
  8. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.596
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Wel toffe/ interessante onderwerpen! :)
    Ik ga er alleen geen IG voor aanmaken haha :p
    Maar hier op ZP blijf ik graag je berichten lezen als ik ze tegenkom :)
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  9. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik ook helemaal niks! Heerlijk!
     
  10. WhatsApp: Meeste bekende, soms nog niet omdat mijn zijn op speciaal onderwijs zit en ik dan af en toe een nummer krijg van een moeder van een jongetje waar hij graag mee wilt spelen.

    Facebook, zie mijn onderschrijft alleen om mijn gedichten kwijt te kunnen en heb vrij veel onbekende volgers maar dat vind ik niet erg.
     
  11. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Op FB heb ik alleen bekenden van mij en een aantal meiden die ik via ZP ken en sommige daarvan ook IRL heb ontmoet.

    Op mijn persoonlijke IG geldt het zelfde.

    Ook heb ik een IG pagina aangemaakt over onze emigratie en daar heb ik ook mensen die ik niet ken en daar volg ik ook gezinnen die zijn of gaan emigreren. Al kijk ik wel veel daarop sinds wij geemigreerd zijn post ik eigenlijk vrij weinig meer. De aanloop er naar toe vond ik wel leuk, maar ja nu is het gewoon ons leven en niet echt de moeite waard om met iedereen te delen. Haha. Ik bedoel school, werk, huishouden etc neemt toch het grootste gedeelte van de dag in beslag ;)

    Whatsapp gebruik ik voor familie, vrienden, collega's, school, app groepjes etc. Die app staat niet stil.
     
  12. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.456
    3.806
    113
    Op facebook een heel verschillend aantal mensen.
    Familie en vrienden maar ook veel andere hondenfokkers van het ras dat ik fok. Of fokte, want dat is allemaal een beetje aan het bekoelen na 17 jaar op het moment.

    Ik zit nu voornamelijk op facebook voor allerlei groepen die met vanalles te maken hebben. Trimmen, vegan eten, koolhydraatbeperkt, naaien, koken en ga zo maar door.

    Instagram post ik voor mezelf maaltijden op en ik volg wat mensen. 1 beroemd persoon blijkbaar, Henry Cavill. Geen idee waarom maar hij post regelmatig foto's en de meeste zijn niet verkeerd om naar te kijken dus laat ik het maar zo :D
     
    Zomerbloem vindt dit leuk.
  13. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.778
    113
    Ook geen Social media, heerlijk!
     
  14. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Familie en vrienden.

    1 'bekende' maar die ken ik ook daadwerkelijk:roflmao:
     
  15. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Precies wat ik onlangs ook heb gedaan. Mensen die steeds hun mening over corona moesten laten weten of maar bleven zeiken over die maatregelen heb ik verwijderd.

    Ik heb schoonfamilie en vrienden en kennissen op FB. Mijn familie is op een enkeling na nogal FB-loos en ook zowat niemand zit op Insta.
    Op Insta heb ik ook de scholen van mijn kinderen enzo. En serieus, daar heb ik nog nooit een bericht op gezet. Mijn dochter heeft een account aangemaakt voor me.
    Ik volg echt een enkele BN-er.
     
  16. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.596
    13.147
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Moest natuurlijk ff Googlen wie dat was :oops:

    Goed nieuws voor jou wel: je mag 'm hebben :roflmao:
    Wie weet komt ie nog voorbij in je droom vannacht ;) :D
     
    Amaranthas vindt dit leuk.
  17. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.125
    1.795
    113
    Op fb heb ik alleen wat familie, kennissen en een enkeling die ik van vroeger ken.
    Op ig heb ik ook alleen een paar familie leden en kennissen maar heb ig meer zodat ik bepaalde recepten enz kan kijken. Heb zelf verder geen berichten op ig en fb trouwens ook niet.
    Op whatsapp heb ik familie, kennissen en wat collega’s die ik alleen werk gerelateerd spreek. telegram heb ik ook nog maar gebruik ik eigenlijk niet.
     

Deel Deze Pagina