Hoi allemaal! Even een vraagje: kan je alle zwangerschapstesten bewaren of kun je na verloop van tijd de test niet meer aflezen? En wie heeft er met welk merk al ervaring in het bewaren van de test? Dank je wel! Liefs!
mijn positieve testen van de kruidvat en de etos heb ik bewaard! het streepje staat er nog! en ik teste in december 2006!!!! lfs, Dorri
Mijn testen van Januari 2012 ( kruidvat en Action ) daarvan zie je de strepen nog steeds. Dus die zijn goed te bewaren hoor.
Mooi super! Zou namelijk toch wel erg zonde zijn dat mocht ik zwanger zijn en de zwangerschapstest leuk in pak voor familie, dat als ze het uitpakken het streepje weg is, haha! Dank je wel allemaal!
Alleen de digitale maar een paar dagen inderdaad ik hoorde laatst van iemand dat ze haar test met doorzichtige nagellak had behandeld om hem lang mooi te houden. zelf heb ik gewoon een foto gemaakt
Hier was geen haarlak of nagellak nodig hoor.. kruitvat 2 v 5 is na ander half jaar gewoon mog duidelijk!!
Ik was 4 maanden geleden zwanger en had toen een digitale clearbluetest gedaan (test besteld bij Amazon.com), stond dan alleen not pregnant/pregnant... maar nu na 4 maanden, staat er op die digitale test nog steeds pregnant! Dus als je dan een digitale in zou willen pakken dan zou ik je dus die test adviseren Voor de rest blijven alle streepjestesten duidelijk zichtbaar. Een tip is wel als je de test hebt gedaan om het daarna te spoelen met water omdat ie anders geel kan opdrogen. Lijkt me niet zo fris om m dan zo te geven haha.
Haha ja das waar! Maar ze mogen dat ding dan niet houden hoor, maar ben benieuwd naar hun reactie als ze een + zien . En afspoelen/schoonmaken was ik al van plan