Vorige maand heb ik een miskraam gehad. We mochten er gewoon weer tegenaan van gyn, en dat hebben we gedaan ook . Nu had ik 14 dagen na het begin van de miskraam een pos. ovu test. Ik heb vandaag getest en ik ben helaas niet zwanger. Maar ik dacht dat je eisprong wel kon wachten, maar dat altijd 14 dagen ná de eisprong de kwamen. Klopt dit of kan dit ook langer duren? Anders test ik over een paar dagen weer... Liefs, Nik
Nee hoor dat hoeft helemaal niet is kan tussen de 10 en de 18 dagen zijn, 14 dagen is een gemiddelde Ik hoop voor je dat je weer zwanger bent!
Bedankt. ALs er dan nog niets is gebeurd, ga ik nog een keer testen... Wat een stress, haha Ik hoop voor jullie ook dat jullie zwanger zijn!
k dacht altijd tussen de 12 en 14 dagen. Als het langer duurt kan het zijn dat er dan toch iets is gaan groeien... Ik wil de pret niet drukken natuurlijk, maar hou je er wel rekening mee dat je na een miskraam vaak positieve ovulatietesten hebt, terwijl je eigenlijk geen ovulatie hebt. Tenminste, dit staat op de bijsluiter van mijn ovulatietesten. Maar als je meerdere dagen hebt getest en ze negatief waren en daarna een keer positief dan zou het wel kloppen denk ik. Suces ermee! Groetjes Mia
Hey Mia, dat heb ik ook gelezen, maar ik had idd eerst een paar neg en toen ineens een positieve en daarna weer negatief. Maar bedankt!
Helaas, niet zwanger. Nog steeds niet ongi, maar ja, ik heb al 2 testen gedaan en hij wordt helaas écht niet positief , nou maar wachten op de ....
Ik krijg mijn ongi altijd ongeveer 18 dagen na mijn ei, dus misschien ben je deze keer wat later. Ook omdat je lichaam iets 'in de war' kan zijn na de mk. Misschien over een paar dagen nog een keer proberen? Succes!
He Nikton, Wat vervelend dat wachten! Er is natuurlijk wel nog steeds een beetje hoop....dus ik zal voor je duimen. Weet je zeker dat je NOD nu was? Of kan je cyclus ook wat langer duren deze keer? Roosje, 18 dagen is wel erg veel! Lijkt me ook niet gemakkelijk, dan zit je wel heel lang in spanning. Ik vind 14 dagen al te veel Succes meiden! Groetjes van Mia
Ik vind 1 dag wachten al te veel, haha! Ik weet het niet hoor, hoe mijn cyclus is. Voor de miskraam heb ik 2 keer 62 dagen moeten wachten. Mijn ei heb ik deze keer gespot, de zaadcelletjes helaas niet... Ik heb op dag 14 en 18 (de het springen) getest. Ik geloof er niet meer in. Ik voel ook niks. Roosje jij bent al effe bezig. Heb je elke keer nog goede moed? Ik vind het nú al niet leuk meer.. Mrs Mia ook succes!
Laten we het hopen sterr! Dat zou dan betekenen dat we meer kansen hebben, want er gaat zoveel tijd inzitten in die lange cycli.. Jij zit in de wachtweken, zie ik. Succes! Altijd spannend dat wachten op wat komen gaat!
@Mia, ja het is ook heel erg lang iedere keer, maar ik weet niet anders. Heel af en toe is het korter, maar ik ga nu automatisch steeds uit van 18 dagen. Anders meen ik dat ik overtijd ben, terwijl dit dus niet zo is. Ik gebruik altijd ovutesten, dus ik weet wel bijna zeker wanneer ik mijn ei heb. @Nikton, we zijn al een hele tijd bezig. Af en toe is het wel moeilijk om moed te houden, maar het is niet anders. We blijven positief! Succes meiden!