De titel zegt het al: ik wil mijn ongi terug!!! Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, want ik was blij dat ik er even vanaf was (zwangerschap én BV), maar nu willen we nog een kindje via de MMM en dus wacht ik vol ongeduld op mijn ongi om met de hormonenkuur te kunnen starten. Hebben jullie tips om alles weer op gang te krijgen? Liefst op natuurlijke wijze, want ik wil uiteraard niet dat medicijnen voor het opwekken van mijn ongi de medicijnen voor de hormonenkuur gaan beïnvloeden. Ik vraag het morgen ook even aan de huisarts, maar als jullie al ideetjes hebben...? Oh ja, en sex helpt niet
Volgens mij zijn er geen natuurlijke manieren om je menstruatie op te wekken. Dat is afhankelijk van hormonen en die kun je vaak niet beinvloeden. Ik denk dat er niks anders op zit dan Provera/Primolut te nemen om het op te wekken. Als je na die kuur ongesteld geworden bent, kun je met de hormonen beginnen. De Primolut/Provera heeft daar geen nadelig effect op, daar hoef je niet bang voor te zijn.