We gaan goed . @ mama: Bedankt . @ Jenny: Succes met je al je klussen! Dan is het ook zo zondag . @ Roeltje: Bah, wat vervelend . Beterschap! Fijn dat je man thuis is om te helpen met alles. @ stef: Dank je . Ja, het is echt heel leuk! Ben ook erg benieuwd naar de 12 weken echo. De verloskundige zei ook al dat we dan veel meer zouden zien. Toch wel fijn dat je al zo snel geholpen kan worden. Leuk dat je nog naar Kidscity bent geweest! Leuke flimpje trouwens! Ik had vandaag nog de intake voor die flat. Helaas had de stagiaire een fout gemaakt. Het moest een flat zijn met 3 slaapkamers, maar het was er maar 1. De vorige bewoners hebben dus de muren laten doorbreken voor een grotere woonkamer. Nu kom ik wel op de spoedlijst voor een andere flat. Mijn vader had me vanmorgen ook nog gebeld, met dat hij het leuk vond en hij zich erop verheugde etc.. Van mn moeder had ik vandaag nog een kaartje en zo'n me to you beertje gekregen met mum erop. Wel leuk .
Ik heb net ontdekt dat je er ook voor kunt kiezen dat de nieuwste berichten bovenaan komen te staan. Soms ben je een eeuw aan het bladeren, dus dit s gemakkelijker. - je merkt al dat ik even niet veel beters te doen heb haha -
goedenavond dames ik moest even goed zoeken @all hoe is het ermee? @eclipse fijn dat je paps en mams zo positief reageerde nu kun je nog meer genieten. en jammer van die flat maar fijnd at je nu op een spoedlijst komt @stef hoe gaat het met jou?? @mama al naar d ehusiarts geweest? @roeltje heel veel beterschap en dikke knuffel @jenny take youre time kleine wervelwind als je alles weer in orde hebt zien we je wel weer vershcijnen @all hier de hele week naar school geweest (erg vermoeiend) daarbij prive veel dingen te verduren gehad dus vandaar even paar dagen niet aanwezig! morgen terug naar de huisarts voor de keelontsteking die is nog altijd niet weg en kan bijna niet meer eten,drinken of praten vreselijk!! ja die maagband heeft voor en nadelen en wil er 10000% voor gaan en heb al dingen opgeschreven hoe ik het ga aanpakken en ga veranderen enz! dus ben benieuwd! Wat zijn jullie plannen voor het weekend? ik ga met mams de stl opruimen (staan allemaal spullen van haar kleding en cadeauwinkel en die komt iemand opkopen dus even alles soreteren enz hebben we weer meer plaats) voor de rest gaan we wat wandelen en ik ga al mijn huiswerk bijwerken! voor de rest noig niet echt iets opstaan!!!! @diegene die ik ben vergeten SORRY!!!!! XXX
hoi meiden zat ik net te typen in het andere topic zie ik hier een nieuwe staan ps je mag tegenwoordig 5000 berichten in een topic hebben las ik ergens hoe is het hier met iedereen? word steeds drukker hier zie ik wel stef: hoe gaat het met jou? ben je weer volledig opgeknapt of nog niet zo? wel fijn om weer thuis te zijn bij de kids zeker roetje: beterschap! dani: jij ook beterschap meid, hopelijk heeft de arts een kuurtje voor je en gaat het over
Goeieavond samen haha.. voel me al stukje beter.. Mn man moest vanmorgen toevallig ook naar de huisarts en die vroeg (natuurlijk) hoe het nu was haha.. Met de tip om NOG meer te masseren dan ik al deed.. Dus maar gedaan natuurlijk en lijkt te helpen gelukkig.. de pijn is nagenoeg nog hetzelfde maar de harde plekken worden heel klein beetje kleiner.. hoofdpijn is bijna weg en de gammelheid was ook ineens verdwenen na een uurtje slapen vanmiddag.. heel vreemd.. lijkt me dat de antibiotica niet zo snel kan werken al.. maar goed, ben er tevreden mee haha.. @mama: al een bloedtest gevraagd of opnieuw getest? @5000 berichten: klopt ja.. is verhoogd.. wist ik ook wel eigenlijk, had het nog aangegeven bij de dec.mama's haha.. ach,boeie, zo kan het ook toch? @Eclipse: Jeuj, das balen! fijn dat je nu wel op spoed staat.. Hoop dat er snel wat nieuws voorbij komt.. Wat fijn dat ze zo goed reageerden.. Lief joh die kaartjes! @Dani: Jee, lijkt me wel een heftige beslissing eigenlijk.. Knap van je meid.. Hoop voor je dat de maagband gaat werken...Het is idd wel heel belangrijk dat je leefwijze (hoe zeg ik dat?) wel iets gaat veranderen.. Ken idd ook iemand die er doorheen gegeten heeft.. hield er totaal geen rekening mee.. Zoo dom.. word je eindelijk geholpen, doet ze er nog niks mee.. @Jenny: hoe stel je dat in? kan me soms zooo ongelovelijk rotzoeken naar berichten!
Ja gaat hier prima! Begin iets minder blij dat ik thuis was erg druk maar moest gewoon even wennen nu is alles weer als gewoon gelukkig! Hoe gaat het met jou kereltje? Huilt die al minder? Dit topic hebben we opnieuw geopend omdat deze over de 1000 berichten is dus dan moet je een andere openen om de site sneller te houden De 'ik weet niet bij welke club ik hoor maar wil graag lekker kletsen club' 2 Zag het beetje laat caruli dat je hier ookal had gepost blond Roeltje@ Mooi dat het toch iets beter wordt. Ik heb me I-phone binnen jippie! Dus ik sms me man jeuhh hij is er sms die terug wacht je wel op mijn met uitpakken hehe owh ships nou vooruit omdat jij het bent Ahh yahro is net met zijn drink beker op de grond gevallen! Zeg al 40x niet lopen met die beker en dan moet het een keer mis gaan he! Op het oog zag ik zo niks hoorde hem alleen heel hard krijsen erg sneu met hart zit dan in me keel!!! Nu kijk ik naar hem heeft die een dikke bult blauw plek tussen zijn wenkbrauwen zitten arme ziel.
@ dani: Hoe is het vandaag bij de huisarts gegaan? Hopelijk heb je een kuurtje ofzo meegekregen. Goed dat je al zo hebt nagedacht over die maagband. Gaat vast wel goed komen allemaal! @ Roeltje: Fijn dat het toch al iets beter met je gaat! @ stef: Oh leuk.. een iPhone ! Ik heb gister de BlackBerry Curve van het vriendinnetje van mijn broertje overgekocht. Vind het wel fijn vanwege dat QWERTY-toetsenbord, want touchscreen is niets voor mij . Hier gaat het verder allemaal wel goed. Heb al van alles in huis gedaan, maar moest nu even wat rustig aan doen want kreeg last van duizelingen. Zo ga ik verder met deel 2 en straks nog wat boodschappen doen. Morgen moet ik werken en zondag wil ik wel wat leuks gaan doen. Hier even over de Woonboulevard of eens een kijkje nemen bij de Baby-dump ofzo.. Gisteravond was mijn broertje nog langsgekomen. Hij wilde even persoonlijk komen vertellen dat hij het allemaal leuk vond.. was wel lief .
Ik snap nu écht helemaal hoe je jezelf toch (hoewel ik toch echt heel erg zeker wist dat dat MIJ niet zou gebeuren) helemaal de kop gek kunt maken. Ik denk dat ik weet dat ik vaak moet piesen Ik weet zeker dat ik heel erg moe ben Ik weet ook zeker dat ik misselijk ben Ik weet nog zekerder dat ik van alles voel En ik weet 200% zeker dat ik moet stoppen van alles te voelen. En als ik keihard in m`n tepels knijp, doet het zeer hahaha! Vertel eens kort maar krachtig waar je eigenlijk allemaal last van kunt hebben?
@ Roeltje: Bij 'opties wijzigen' (directe links) kun je ervoor kiezen om het eerste of laatste bericht als eerste te tonen!
halloootjes!! Jenny: calm down!! t komt helemaal goed. Maar hoe gekker jij jezelf maakt, hoe meer kwalen je krijgt. Ik had voor mijn nod altijd: zere borsten, krampen in onderbuik, puistjes en chaggie. Bij beide zwangerschappen had ik voor mijn nod: niets, noppes, nada. Dus t zegt helemaal niets helaas.. het enige wat je kunt doen is...........afwachten...........afwachten.......testen. hoe meer je op je lichaam gaat letten, hoe meer je lichaam jou voor de gek gaat houden. Je kunt jezelf zelfs schijnzwanger praten/denken. body&mind werken zeer goed samen en kunnen je helemaal gek maken. Doe morgen gewoon een testje...kruidvat 2v5 en wel met ochtendurine. ist negatief dan doe je maandag nog een test en anders word je waarschijnlijk ongi. Succes en rustig aan. Dani: jeetje t is wat met jouw en de gezondheid zeg.. naar hoor meis. Hopelijk is je keelontsteking snel over. Dan kun je je vast ook beter concentreren op school e.d. ik weet zeker dat jij het helemaal goed gaat doen wanneer je je maagband krijgt. Je lijkt mij wel het type met zelfdiscipline en ik weet zeker dat t je gaat lukken om zeker 30 kilo kwijt te raken. Eclipse: wat lief van je broertje! mijn zusje zei heel geiriteerd: je zou op mij wachten... ja pfff ze is 24 en wacht op een vast contract dan kan ik wachten tot ik een man ben. Dus een foutje van de wbv, nou ja wel top dat je nu op de spoedlijst komt. Wij zitten nog steeds tegen muren te praten. stelletje eikels. woon gewoon in t verkeerde deel van nederland. Stef: cooll een I-phone..die gadgets zeggen mij niets hahah zolang ik maar kan bellen en smsen vind ik t goed. super leuk filmpje van je kleine meissie, wat een lachebekkie zeg. heerlijk! Roeltje: fijn meis dat je weer lekker opknapt. Hoe ist met je kleine ventje? groeit ie goed enzo? Carulli: je hebt ons gelukkig gevonden hihi had je berichtje gelezen in het andere topic, maar je was ook al hier. Alles goed verder? Ik heb vandaag aardig wat aan t huiswerk kunnen doen. Heerlijk. Morgen weer ff werken met mijn probleem kids, ga zwemmen denk ik.. heb maar 2 jongens dus is lekker rustig. Verder is ventje nog steeds verkouden, ja issie idd vaak en hij zit niet eens op de creche.. ach ik ben ook chronisch verkouden dus zal t van mij hebben. De groene slierten flieberen uit zijn neusje. Daarnaast 6 poepluiers op een dag, alles wat erin komt, komt er meteen weer uit. Tandjes komen nu door, heeft t daarmee te maken? vind t wat eng.. hij is heel druk en vrolijk en eet en drinkt goed.. dus dat is wel goed toch? nou zal ff kijken op t forum wat er voor nieuws is allemaal.
Hallo Dames! Hier weer even een update van mijn, test/ongi/ha story. Nou de ongi is nog steeds ver weg hoor, al heb ik nog steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik. Ik ben nog steeds erg moe (maar dat kan ook liggen het feit dat ik vannacht slecht geslapen heb van het piekeren). Het eten smaakt me niet en ik blijf maar naar het toilet lopen om te plassen. De kruidvat testen had ik gehaald en ze zijn er ook al allebei doorheen De rechterkant blijf echter witter dan wit:x Vanmiddag dus naar de HA geweest en die vond mijn cyclus nog aardig regelmatig met dan alleen nu een grote uitschieter Ik had nog geen reden om te klagen, zag er allemaal goed uit zei hij. Als mijn testen allemaal negatief zijn moet ik daar maar vanuit gaan, hij zegt dat die toch heel betrouwbaar zijn. Ik geloofde dit niet en heel eigenwijs ook de tweede kv gebruikt zojuist Ik zal dus gewoon ongi worden, maar ja de vraag is dus wanneer???? Hoe nu verder vroeg ik aan de dokter. Hij snapte mijn frustratie, ben tenslotte al weer een tijdje bezig. We moeten ons een doel stellen, dat als er dan (een bepaalde tijd) nog geen resultaat is toch de MMM in. Om de vrouw te laten testen is blijkbaar meer rompslomp dan de man. We zouden bijvoorbeeld al mijn vriend kunnen laten testen, dat is enkel langs gaan met wat zaad. We moeten dus praten en dat gaan we dus morgen maar doen onder het genot van een etentje met z'n twee in een romantisch restaurant. Eind van de maand gaan we lekker op vakantie naar de verre zon. Dat gaat dus ook helemaal goed komen. Ik ga me daar maar op richten. Ik ben ook van plan me hier niet al te veel meer te laten zien. Ik maak me helemaal gek. We gaan lekker genieten en proberen ons te richten op ons tweeën. Sorry voor mijn ego berichtje dames! Ik moest het nog even van me afschrijven. Bedankt allemaal voor het aanhoren/ lezen van al mijn verhalen en het duimen. Jullie zijn echt super lief! Ik kom zo afentoe nog eens gluren en bijlezen maar het verder los te laten. Iedereen veel succes, sterkte en plezier met zwanger worden, zwanger zijn en met jullie kindjes. Dikke knuffel!
@ fontana: Mijn broertje is pas 18, dus dat zou wel erg lang wachten worden . Qua wbv hoef je niet jaloers op me te zijn hoor haha. Had gisteren al een brief dat ik weer naar een flat kon kijken. Ben gisteren zo ff gauw met mn moeder gaan kijken. We waren benieuwd aan welke zijde die flat dan lag. We hadden geluk dat de deur openstond, zodat we ook binnen konden kijken. Willen ze me op de 3e etage stoppen, waarbij je 6 steile trappen op moet lopen (geen lift). Dat vond mn moeder dus al niet normaal. Staan we net boven en stond daar ook net de buurvrouw van die vrijkomende flat. Daar kwam me toch een wietlucht vandaan zou ik je zeggen. Hadden ook de halve inboedel in de algemene hal staan.. Ik en mn moeder keken natuurlijk een beetje raar daarnaar en schold ze ons ook nog uit voor achterlijke mongolen :O. Hoe graag ik ook een grotere flat wil.. ik laat me echt niet in zoiets duwen! Dus maandag maar even bellen dat ik zoiets niet accepteer.. Hoe was het verder met de probleem kids gegaan? En met je ventje? Gaat het al iets beter met hem? @ mama: Heel veel succes en geluk meid! Hoe gaat het verder hier met iedereen? Ik moet zometeen nog een 4 uurtjes werken. Ben ontzettend aan het balen natuurlijk met dat mooie weer buiten!
@mama succes ik hoop dat je heeeel snel duidelijkheid hebt @roeltje hoe gaat het?? @jenny succes met wachtten, testen enz @stef hoe gaat het met jou meid? hopelijk al beter!en wat een leuke foon hbe je!! eclipse wat een lief broertje!!!leuk!! take care!! @all Gister bij de huisarts een nieuw kuurtje gekregen (wat een wondermiddel ) heb echt minder last ervan dus dat is erg fijn!!! hier vandaag een druk dagje. de hele stal uitgeruimd (staan allemaal winkelspullen van mijn mams haar winkel in) en komen vanavond mensen die dat waarschijnlijk gaan opkopen dus even alles al eruit halen om dingen te laten zien! onze eigen spullen meteen gesorteerd!!pfff...... daarna verzorgen, eten en n verjaardag!! dus erg druk pffff....... Volgende weekend ben ik in Ettenleur voor trainingsweekend van mijn eventuele stageplek!!! ik wens jullie een fijn weekend!! Groetjes