Hey meiden, sinds zaterdag zit ik met koorts op de bank, dan weer in bed, in ieder geval beroerd Nu ben ik ook steeds misselijk, maar ik kom er niet vanaf, heel vervelend... Normaal gaat dit over als ik kan overgeven, maar dat lukt me niet... Is er misschien iemand die een tip voor me heeft? Hoe ik van de misselijkheid af kan komen, of hoe ik eventueel wel over kan geven? Word er alleen maar zieker van... Misselijk zijn is gewoon niet leuk, zeker niet als je je verder ook al beroerd voel Liefs Parels
Vervelend meid... misschien anders even langs de dokter als je blijft overgeven? Mijn man krijgt met zijn migraineaanvallen altijd Domperidon tegen de misselijkheid en dat werkt wel erg goed. Sterkte en ziek het goed uit! Groetjes, Josien
Als je cola in huis hebt, er suiker in doen om de prik eruit te halen en dat opdrinken. Dat helpt tegen de misselijkheid. Toen ik ziek was was dat het enige wat ik over de hele dag binnen had gehouden. De dokterswacht gaf dit advies. Ik zit ook met de griep...verkouden!
Ik ben pas ook veel misselijk geweest, zonder te moeten overgeven ik kreeg toen van de dokter Domperidon tabletten voorgeschreven en die werken perfect! Succes en beterschap. Liefs, misspuma
Domperidom zetpillen doen wonderen. Maar ook wat iemand anders al zei, cola drinken helpt ook goed tegen de misselijkheid, ik dacht altijd dat je dat op nuchtere maag moest drinken, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen hoor. Beterschap! Groetjes Taby.
Ik heb er ook last van! De hele dag overgeef-neigingen, maar het komt er niet uit. En hoofdpijn . Beterschap!
me 2... heb gewoon dikke buikgriep... ik zit met de emmer op schoot op de wc... melde me vanmorgen ziek maar kreeg te horen dak gwoon moest komen... terwijl ik me toch echt bijna nooit ziek meld
Stom zeg, als je echt ziek bent, kan je er toch ook niks aan doen? Willen ze soms graag dat je iedereen daar aansteekt? Ik hoop dat iedereen hier snel beter is... beterschap dames!
Hey meiden, bedankt voor jullie lieve en helpende berichtjes! Ik ben de cola, moest er eerst niet aan denken, maar goed toch geprobeerd, en echt het helpt! Heerlijk! Zo te horen heerst het echt! Kunnen we gezellig met z'n allen ziek zijn... Voel me gelukkig weer wat beterder vandaag, gaat beetje bij beetje. Gelukkig komt me zus vanmiddag gezellig ff langs! Iedereen veel beterschap in ieder geval! Liefs parels
ik voel me ook weer beter en ben vandaag weer lekker gaan werken!... thuis ligt nu iedereen in bed!.. broer, broertje en moeder...
Waarom moest je eigenlijk gister gewoon komen werken? Ziek is toch ziek? Dan kun je toch gewoon niet werken?
Hier nog een zieke pfffffffffffffff Vannacht was ik ineens zo benauwd, neus helemaal dicht bah, kon er niet meer van slapen dus heb van 3 tot 5 opgezeten en maar proberen dat mijn neus weer los kwam, niet dus. Op een moment was ik toch zo moe dat ik maar weer op bed ben gegaan, helemaal rechtop liggen en toch gelukkig nog even weggedommeld. Ook al bijna 4 dagen aan de dunne, ik voel niet eens wanneer het komt, gisteren dan ook tijdens de honden uitlaten per ongeluk wat verloren , dat is écht erg.. Ik ga nu dus even niet zover meer van huis en ik hoop dat alles snel voorbij is want voel me echt niet op en top nu
Beterschap meiden! Het heerst inderdaad, geloof ik. Mijn vriend en dochtertje zijn net ziek geweest en volgens mij ben ik nu aan de beurt, we wisselen elkaar wel mooi af, hihi.. Hier heerst een best wel heftige buikgriep, waardoor je buik en darmen heel erg overstuur zijn. Moest toen de kleine het had haar ongeveer 4 a 5 keer per dag douchen en alle kleding weer verschonen, echt heel zielig!