we hebben allebei onze ouders nog. mijn ouders zijn gescheiden en opnieuw getrouwd dus heb er stiekem 4. helaas is de vrouw van mijn vader ernstig ziek
Ik heb mijn beide ouders en stiefouders(4 stuks dus!) nog. Mijn man alleen zijn moeder nog, zijn pa is overleden toen ik zwanger was van Tijn! O en heb 1 stiefoma, de rest is helaas overleden. kus miek
ook wij hebben gelukkig alle vier onze ouders nog. En mijn man heeft nog een opa en oma en ik nog een oma.
Mijne is ietsje anders dan de keuzemogelijkheden Wij hebben mijn ouders nog en zijn moeder, mijn schoonvader is in 2003 overleden.
wij gelukkig alle 4 nog en dit echt met geluk ! we zijn blij dat ze het allemaal nog mee kunnen maken ... al is dit voor mijn man zijn vader en mijn moeder hard knokken geweest
Mijn ouders leven allebei nog en de moeder van mij man leeft nog. Mijn schoonvader is 19 feb 07 overleden.
ik mis een optie of ben weer scheel. Iig we hebben mijn mama en zijn ouders nog. (en geen grootouders meer)
helaas zijn beide moeders van ons vroeg van ons afgenomen bij mijn op de leeftijd toen we 16 waren mijn moeder 3 jaar gelden met een auto ongeluk zijn vader is er gelukkig nog al heeft hij wel heel veel verzorging en aandacht nodig mijn vader zie ik niet meer hij leeft nog wel gr maria
Onze optie staat er niet bij: Wij hebben beide mijn ouders, en de moeder van mijn man. Zijn vader is helaas in 2001 overleden. Mijn man heeft verder nog 1 oma, ik heb er nog 1,5: Eentje is al sinds mijn geboorte dement, ik heb met haar dus nooit een oma-kleindochter relatie opgebouwd. De band tussen haar en mijn moeder (ze is de moeder van mijn moeder) is al nooit echt goed geweest en ze zit al 10 jaar in een verpleegkliniek. Ik ga haar nooit echt opzoeken. Ik zou niet weten wat ik er moet. Niet dat ze zit weg te kwijnen daar in haar eentje hoor hihi... Genoeg familie die er wel heen gaat (ik heb 9 ooms en tantes) Mijn andere oma daarin tegen zie ik bijna iedere week