Wij hebben ze gelukkig alle vier nog, ze zijn alle vier begin vijftig. Ook hebben we aan de kant van mijn man nog een opa en oma. En mijn kant nog twee oma's.
Wij hebben allebei onze ouders nog! Ik heb mijn 2 opa's en oma's ook nog! En mijn man alleen nog een oma....
Wij hebben zijn moeder nog en mijn beide ouders. Mijn en zijn opa's en oma's zijn er helaas ook niet meer. Groetjes Anita
Mijn moeder en zijn moeder leven nog. Onze vaders zijn (toevallig) allebei op 53-jarige leeftijd overleden Mijn vader 3,5 jaar geleden en zijn vader vorig jaar.
hoi hoi heb allebij mijn ouders gelukkig nog de ouders van iris haar vader en iris haar vader spreken we niet meer groetjes yvonne en iris
zo ook bij mij, mijn vader overleed 28-01-2001. Ik zie gelukig in de resultaten dat de meeste van jullie nog gezegend zijn met alle 4 de ouders. Koester het maar, want het doet pijn om een ouder te verliezen Hope
Wij hebben mijn ouders en zijn vader nog. Zijn moeder is 13 jaar geleden al overleden. En ik heb nog 2 oma's.
Hier gelukkig nog allevier de ouders. Maar uiteindelijk hebben we enkel contact met mijn moeder, want mijn vader zie ik al een 5-tal jaar niet meer. En zijn moeder en stiefvader, want met zijn vader hebben we ook weinig contact.
word eerlijk gezegd beetje simpel van deze polls .... vreemd soort nieuwsgierigheid dit. Wat wil je eigenlijk met deze info?