onze optie was er ook niet. Mijn beide ouders en mijn man z'n moeder. Mijn schoonvader is dit jaar al 10 jaar geleden overleden.
Mijn ouders leven nog. De moeder van mijn man heb ik nooit gekend (12 jaar geleden overleden). Zijn vader heb ik precies 1 jaar gekend, en is 4 jaar geleden aan kanker overleden.
Hmm hier zijn we redelijk luxe bedeeld... 4 paar ouders... nameljk beide ouderparen zijn gescheiden en inmiddels alweer jaren gelukkig hertrouwd en zowel mijn opa en oma leven nog... als de opa en oma van job plus nog een oma van job die ik nog nooit gezien heb.. die is naar ik begrepen heb erg dement en denkt dat job zijn vader is (en nee.. ze lijken absoluut niet op elkaar.. zelfs niet ee klein beetje)
De mijne staat niet in de poll! Ik heb mijn moeder nog en beide schoonouders! Mijn vader is overleden toen ik 5 jaar was...
Mijn vader en zijn moeder.. mijn moeder is overleden en zijn vader heeft hij sinds zijn jeugd al niet meer gezien
Ik heb mijn beide ouders gelukkig nog, hij helaas alleen zijn moeder.. Ik heb op dit mometn zelfs nog 2 oma's maar ik ben bang dat een van 2tjes haar vierde achterkleinkind niet meer gaat mee maken helaas...