Kan aub iemand me zeggen wat ik van deze test moet vinden? Mijn nod is aanstaande zaterdag, dit is de eerste ronde pas en ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger. Nieuwsgierig als ik ben, toch een test gedaan (kv 2voor5) en dit is de uitslag: Bekijk bijlage 111921
Ik vind de streepjes een beetje vreemd, omdat ze niet helemaal doorlopen... Is dit je eerste ronde ook zonder pil? Want dan zou je NOD ook wel eens op een hele andere dag kunnen zijn. Lichaam heeft mij echt paar maanden moeten ontpillen voordat er een pijl op te trekken was. Het zou mooi zijn, maar ik zou niet te vroeg juichen als ik jou was...
tsja, ik zou zeggen: zwanger! maar vind de controlestreep erg raar,lijkt wel of niet het hele lijntje is gekleurd ( deel is licht). Echter, zie wel een lichte teststreep, een voorzichtige gefeli, maar zou het wel even afwachten, gezien je een paar dagen voor je NOD zit ( en tot je NOD ook veel kan gebeuren...) Maar duimen!! Lijkt in ieder geval positief!!
Ik ben al ruim een jaar niet meer aan de pil en heb een hele regelmatige cyclus, weet dus absoluut duizend procent zeker dat zaterdag m'n nod is. De streepjes zijn inderdaad vaag, net of de onderste 1,5 mm niet gekleurd is, daarom vind ik de test ook zo twijfelachtig... Het is echter wel zo dat beide streepjes precies even lang waren. Nu is de test wat opgedroogd en zie je de indrogingslijntjes eronder verschijnen, die zijn lichter... Pff...wat zal ik doen? Nu nog meteen een test doen of afwachten? Zit te trillen op de bank, vol ongeloof eigenlijk
Het lijkt me dat deze test ongeldig is omdat je de strepen niet helemaal ziet staan. Als ik jou was zou ik nog een keer testen en kijken wat hij dan aangeeft... (maar het tweede streepje wat je wel ziet lijkt me positief) Gewoon nog een keer testen, succes!!!!!
Vreemd idd, dat de streepjes niet helemaal doorlopen! Ik zou persoonlijk meteen nog een test doen nu, zou te ongeduldig/nieuwsgierig/zenuwachtig zijn
Dan zou ik ook nog een keer testen als ik jou was. Ik sluit me aan bij mamavanmimi: test lijkt mij ongeldig omdat die strepen zo vreemd zijn. Dusseh... hup, plassen maar!
ik denk dat het stripje in de test gewoon niet helemaal in orde is omdat beiden strepen precies op hetzelfde punt stoppen met kleuren.. volgens mij ben je wel zwanger want vind de test streep wel erg duidelijk al! ennuh ik zou gewoon kruidvat bellen en zeggen dat die test niet in orde is dat je een nieuwe wil want volgens mij is dit echt een fabrieksfout... hopelijk is de 2e test in de verpakking wel ok en zijn daar 2 complete lijntjes op te vinden