Ervaring met vals negatieve CB?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marietje83, Dec 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    Hallo,

Ik ben hier al twee jaar niet meer geweest (was toen zwanger van ons eerste kindje) en zit nu met een vraag, dus hier ben ik weer...

Afgelopen zaterdag was ik 5 dagen overtijd en heb ik een zwangerschapstest van ClearBlue gedaan (geen digitale), met ochtend urine. Die was negatief. Nu is mijn cyclus niet heel erg regelmatig (tussen 27 en 33 dagen) dus vond ik dat nog niet heel vreemd en wachtte ik mijn menstruatie af. Inmiddels ben ik dus 9 dagen overtijd, maar mijn menstruatie is nog nergens te bekennen. Ik dacht altijd dat die CB testen behoorlijk betrouwbaar waren. Zijn er meer mensen die toch ervaring hebben met vals negatieve testen van CB, na de NOD?

Waar doe ik nu verstandig aan? Morgen (10 dagen na NOD) nog eens testen? En als die dan negatief is een afspraak met de HA maken? Maar dan wil ik eigenlijk meteen voor de volgende dag een afspraak hebben en dat zou eigenlijk pas volgende week kunnen...

Nog ff voor de volledigheid de lengtes van mijn afgelopen cycli:
    27-29-26-31-33 (en nu zit ik dus op dag 37, zo lang heeft ie nog nooit geduurd).

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik zou idd morgen nog eens een test doen maar dan die van de KV 2V5.
    Die zijn erg gevoelig.
    Mocht deze nou ook negatief zijn dan zou ik wel contact opnemen met de ha.
    Succes

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik zou ook morgen weer een testje wagen. Dan zit je toch al weer 5 dagen na je laatste test! Succes en hopelijk ben je zwanger!

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

Jul 12, 2008
    479
    0
    0
    Hoi,

Bedankt voor de reacties. Vanochtend nog een CB test gedaan (had er nog één liggen), die was ook negatief :(. Ik was van plan contact op te nemen met de ha, want nu ben ik 10 dagen overtijd. Maar in de loop van de ochtend kreeg ik de eerste voorbodes van een menstruatie. CB had toch gelijk... Ik wacht nu af of de boel nu echt op gang komt, maar ga sowieso nog maar ff bij de ha langs, binnenkort.

Share This Page