hoi wil een opvouwbare ( tot rugzakformaat) buggy kopen en nu zag ik de mutsy spider heeft iemand hier ervaring mee? alles is welkom groet JAnet
Heb m als overweging meegenomen toen wij voor mijn ouders een buggy gingen kopen. Hij rijdt heerlijk, maar is absoluut niet klein op te vouwen en zwaar! En volgens mij las ik in een ander topic dat je een rugzakformaat wilde?
klopt omdat op de site van Mutsy en diverse internet winkels staat dat hij tot rugzakformaat kan en ze daar een speciale tas voor hebben voor hem te vervoeren o.a. in het vliegtuig.
Hm, dan ben ik vast vergeten hoe klein die buggy wordt, weet alleen nog heel zeker dat ie niet echt licht was... Maar goed, misschien kan je gewoon eens in de winkel gaan "wegen en meten"? Ik vond m wel mooi enne .... heerlijk rijden!
Wij hebben de spider. Het klopt idd dat hij nietr helemaal recht op kan, in zitstand. Hij rijdt wel heel fijn en is redelijk klein in te klappen, maar ik zou hem toch niet graag op mijn rug hangen in een rugzakje (die er idd bij te krijgen zijn). Maar hij is op zich wel handig en heel wendbaar en makkelijk in- en uit te klappen. Maar echt licht in gewicht is hij niet nee. En ik vind hem persoonlijk erg breed aan de achterkant. Ik denk dat ik hem geen tweede keer zou kopen. Groetjes Inge
bedankt voor jullie antwoorden het gewicht is het zelfde als onze huidige buggy..en echt op me rug zou ik hem niet hangen maar het ging meer om hem gelijk bij de hand te hebben als je met het vliegtuig gaat..... ik ga ff verder denken ook omdat het toch wel een prijzig karretje is.
hoi wie heeft zijn wandelwagen in geruild voor een buggy en zo ja waarom? ben gewoon nieuwsgierig vandaar.. heb zelf ook een buggy ernaast en merk dat als ik weg ga met d eauto die het meest meeneem en daarom er aan zit te denken om een iets luxere buggy te kopen, wel 1 met ligstand.