morgen naar de huisarts bang voor uitslag

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik heb sinds april al last van mijn onderbuik soms enkele dagen in de maand en soms wat langer verschilt wat.
    Nu was het in de maand augustus en in september volledig weg die pijn
    maar nu begint het weer!! dus maar even een afspraak bij de huisarts gemaakt ben nu best wel bang voor iets ergs (baarmoeder/eierstok of baarmoederhalskanker)

klachten
    - contstante zeurende onderbuik menstruatieachtige krampen
    - soms is het weg dan komt het weer
    - enkelt pijn na de sex
    - 2x een beetje roze afscheiding gehad maar wist niet waar dat weg kwam van binnen of van buiten aangezien er ook een klein wondje was aan de buitenkant
    - sinds stoppen van de pil gebruik er last van 2 maanden na de tijd

help!!

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Owjee, ik hoop dat het allemaal goed is!

Het klinkt een beetje als blaasontsteking, of een infectie daar. Maar ik ben natuurlijk geen arts.

Zal voor je duimen, succes morgen!

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hoi Ikke, het kan echt van alles zijn hoor! Probeer jezelf niet helemaal gek te maken.

Ik heb soortgelijke klachten (behalve het bloeden) en moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken. Moet je bekennen dat ik het wel een beetje spannend vind, maar het kan zooooo veel zijn. Het hoeft niks ernstigs te zijn :)

Succes morgen!

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    niet meteen het ergste denken, kunnen zoveel dingen zijn! Het kan bijvoorbeeld ook komen door verzwakte bekkenbodem of misschien wel een verzakking van de baarmoeder of blaas.

Mijn schoonzusje had echt soortgelijke klachten en heeft dat dus met haar bekkenbodem. Krijgt ze nu fysiotherapie voor. En wellicht is het gewoon iets onschuldigs!

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    blaasontsteking zat ik ook al aan te denken, maar aangezien het soms pijn doet tijdens de sex als vriend er tegenaankomt ben ik toh bang dat er in dat gebied ligt

6. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    @Feilo009 laat je het weten wat het was?

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ja, dat zal ik doen ;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    je klachten komen me grotendeels bekend voor, ik heb pcos..

9. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Dit vind ik ook raar, je zou toch denken dat als er iets is, je er chronisch last van moet hebben. Vreemd. Maar haal je nou nog niks in je hoofd, je bent gestopt met de pil, misschien voel je nu wel dingen die daar mee te maken hebben, eisprong bijv. Bij mij deed alles zeer toen ik gestopt was met de pil. Maar goed dat je er naar laat kijken ;) Blijf positief!

10. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    heb maar 2 maanden aan de pil gezeten omdat ik er niet tegenkon
    dus daar zou het hem niet aan liggen.

misschien stress? of kan dat niet?

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ja, alles kan door stress komen. Spierpijn, hoofdpijn, moe, misselijk. Praktisch elk kwaaltje kan je krijgen bij maar genoeg stress. Maar hoe het ook komt, je hebt er last van en je moet er vanaf!
    Maar om dan pijn te hebben na de sex, lijkt me niet dan je dan aan het stressen bent toch? :p

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ja hoor stress kan heel goed, had een beetje hetzelde en oorzaak was bij mij echt stress, totaal door de molen geweest, alles was goed, en toch bleef het. tot de stress was aangepakt,

nu zit ik weer in een stresssituatie (al een jaar) en heb het nu ook weer, weet dus waar het door komt, en dat maakt het al beter overgens, omdat ik me er geen zorgen over maak,
    hoop dat het neits ergs voor je is, ga daar ook niet van uit, er kan zoveel zijn.

sterkte

13. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    het doet eigenlijk alleen zeer als hij tegen mijn baarmoeder aanstoot al is het maar zachtjes ook niet elke keer ook wel een punt had het voor deze relatie nog nooit gehad, maar goed denk niet dat het daar doorkomt want als we geen sex hebben gehad dan heb ik er ook wel eens last van

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    #14 Acem, 20 okt 2011
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
    Ik zou me daar niet te druk om maken meissie! Eierstokinfectie is het dan sowieso niet omdat je doodgaat van de pijn heb ik van mijn huisarts begrepen... baarmoederhalskanker, dan heb je heel vaak blaasontstekking en schilmmelinfecties en als dat te vaak voorkomt gaan ze er zeker naar kijken!

Deze symtomen komen denk echt doordat je gestopt bent met de pil!

sterkte.

PS: Deze klachten, lijken me meer zwangerschapsklachten...

15. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    hihi dan zou ik al 6 maanden zwanger wezen lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ik elke maand ongesteld ben

16. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D nee dan had je wel geweten ja..
    maar over je eitjes hoef je denk ik geen zorgen over te maken.
    Vroeger elke pijntje die ik bij mijn onderbuik voelde ging ik ermee naar de huisarts en dacht ook dat het mijn eitjes waren..

Hij zei, als je daar een infectie hebt dan weet je het wel hoor!
    Je ligt letterlijk op de grond van de pijn. Dus... als de arts dat zegt dan geloof ik hem wel. Daarom denk ik dat het dat zeker niet is.

Mijn vriendin heeft het ook gehad, door een SOA, en lag dus echt in het ziekenhuis.;)

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    zou een ontsteking kunnen zijn infectie krijg je volgens mij ook koorts bij.

maar heb het idee dat het mijn baarmoeder of baarmoedermond is

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Misschien endometriose?

19. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb eens te lang doorgelopen met een blaasontsteking, dat voelde ik ook wel. Kon amper lopen joh. Bleek toen te zijn doorgeslagen naar een grotere ontsteking. Had alleen geen koorts, dus ik weet niet of dat in alle gevallen zo is, dat je meteen koorts krijgt.. Of ik ben een bikkel :D

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik hoop dat het niks ergs is. Laat je morgen weten hoe het was? Succes in iedergeval

Deel Deze Pagina