Hoi, Ik heb altijd acrylnagels gehad totdat ik zwanger werd van mijn dochter, die is nu 1,5 jaar. Ik mis ze gewoon echt, stom hé? Maar als ik iemand met zo'n nagels zie dan zou ik het liefst naar de nagelstudio rennen! Mijn man vindt het duur en niet nodig....mannen! Ik heb hem gezegd dat als ik eenmaal bevallen ben van onze 2e, ik na een paar maandjes weer acrylnagels wil. Maar ik ben wel beetje bang dat ik die kleine daarmee pijn doe. Of zou het gewoon weer even wennen zijn? Wat zijn jullie ervaringen?
Als mijn nagels te lang waren vond ik het wel irritant met verzorging, Ik heb wel vaker gewoon mooi lange nagels gehad hoor, dat ging prima. Maar te lang is echt onhandig. Acryl heb ik nog nooit gehad dus weet ik niet. Wel van die kunstnagels (zelf plakken) maar dat was echt waardeloos, sowieso al, maar helemaal met een klein kindje!
Ik vind het zelf niet handig om lange nagels te hebben met een kleine, omdat mijn vingers vaak als 'bijtring' gebruikt worden en ik bang ben om Kyra pijn te doen. Maar als jij het echt graag wil, moet je het gewoon doen. Misschien is het iets om eerst je eigen nagels lang te laten groeien (als dan kan) om te testen hoe jij het vindt.
hoi hoi.... ik heb acryl nagels en heb een kleine meid van bijna 9 maanden. ook werk ik er nog eens mee in de kinderopvang! ik moet zeggen als je ze gewoon op een beschaafde lengte hebt, is het erg goed om te doen ( zou ze niet willen en kunnen missen) en je hoeft naar mijn mening niet bang te zijn dat je je kindje pijn doet! de nagels zijn bij mij rond gevijld, en kras maar eens over je eigen hand.... voelt gewoon bot aan. aan natuurlijke nagels zitten vaak scherpe randjes of hoekjes waar je vele lelijkere krassen mee kunt zetten. als je ze mooi vind en gewoon kort houd gewoon doen zou ik zeggen. en mannen... ja die van mij begrijpt ook niet dat ik daar geld aan uit kan geven maar hij geeft het weer aan andere dingen uit die hij dan weer belangrijk vind. liefs Jyll
Hier ook acrylnagels en best wel lang, maar ik merk er met de verzorging van mijn kids er niets van. ze zijn in ieder geval niet zo scherp als eigen nagels. maar ik heb tot op heden nooit mijn kinderen er pijn mee gedaan. mijn vriendin heeft stiletto nagels en een baby, kijk dat lijkt me lastiger dan waneer je ze mooi rond vijlt.
Ik heb ook een nagelverslaving hihi! maar bij mij scheelt het wel dat ik pas mijn nagelstyliste diploma in the pocket heb! Dus ik zet ze ook bij mezelf! Ik ben het ook gewend en kan ermee omgaan.
Ik zie het probleem niet zo. Als je gewend bent om (lange acryl) nagels te hebben kan je er toch gewoon goed mee overweg? En bang zijn dat je je kindje(s) er pijn mee doet hoeft echt niet. Echte nagels zijn vele malen scherper! Ik heb zelf meestal ook lange nagels (van mezelf) en ik ondervind daar echt geen hinder van hoor. Het is vaak voor mensen die altijd korte nagels hebben ineens heel lastig ja als ze van die lange nagels hebben. Ik zou ze meteen nog zetten als ik jou was
ik heb ze gehad toen dice 5 maand was je eigen nagels zijn scherper dan acryl nagels ik had ze dan ook niet zo heel lang mijn zoontje en dochter vonden het lekker dan ging ik ze kriebelen op hun rug
Ik heb ook acrylnagels en die zijn helemaal niet scherp in vergelijking met je eigen nagels.Ik zou er dus niet bang voor zijn. En tja die mannen snappen dat soort dingen niet dus daar trek ik me maar niks van aan!
ohhh ik wist helemaal nite wat stilleto nagels waren, maar die vind ik echt niet mooi sorry hoor! maar heb lange nagels van mijn zelf nooit geen problemen mee gehad, wel met de bevalling van fay toen moest k ze er af halen van het ziekenhuis
nee in een punt echt van stiletto hakken hahahah http://www.sabrina-nagelstyliste.nl/ind ... &Itemid=47
oooh nee bah! vind dat ook helemaal niks! heksennagels noem ik ze.. no hard feelings hoor.. smaken verschillen
Ik heb ook altijd lange gelnagels gehad, no problem. Als je gewend bent om er alles mee te doen, kun je er ook makkelijk een baby mee verzorgen Zou niet zonder willen!
Ik heb ze momenteel ook als probeerseltje, maar ik vind het een verschrikking. Ik kan er niet mee typen, ik kan er niet mee schoonmaken, ik krijg het snoertje van de oplader van m'n mobieltje er niet in en nog véél meer van die onhandige dingen. En dan die lelijke uitgroei na twee weken alweer....brrr. Bij mij gaan ze er binnenkort weer af en dan heb ik heerlijk m'n eigen nageltjes weer. Kan ik tenminste weer ongestoord in m'n neus peuteren en stukjes appel tussen mijn kiezen wegpeuteren. By the way, ik vind het ook nog eens harstikke duur. Het enige positieve vind ik dat het zo mooi staat.... sorry, niet echt een succesverhaal geloof ik.
Mischien heb je ze voor jou doen te lang Annerie,als je altijd korte nagels hebt gehad en dan opeens (heel) lang kan ik me voorstellen dat je het niet handig/wennen vind.
Oh nee, dat is niets voor mij stiletto nagels, vind het niet mooi, sorry! Als ik ze heb weet ik dat het in het begin weer even wennen, dat vond ik toen ook altijd. Ik heb ze jaren gehad, maar ik mis ze echt. Klinkt misschien raar. Ik denk dat ik ze dan dit jaar rond de kerst laat zetten, dan zou ons 2e kindje een maand of 4 zijn. Ik begin dat met niet te lang. Het kon altijd langer als ik weer gewend ben. En het is inderdaad duur, dat heeft mij ook altijd tegengehouden, maar nu wil ik ze gewoon echt weer! Kan ze er altijd afhalen toch?
mijn dochtertje is 2 ik heb mijn nagels best lang ook acryl, maar ik vind ze fijner als mijn eigen nagels, met mijn eigen nagels deed ik haar eerder zeer dan deze kom omdat acryl dikke laag heeft. maar ik had ze niet toen ze klein babytje was, dan zou ik ze wel heel kort houden. maar Mama26 hoeveel betaalde jij er dan normaal voor? liefst